新界西人

新界西人係註定唔應該識太多朋友

生活消閒

廣告

今朝屯公又塞車,唉。今朝又畀朋友tag我係新界牛,唉。搞到個人今朝都blue blue哋,好想又呻吓住屯門真係慘。

 
出咗嚟做嘢咁耐,我去過幾個區返工,基本上一日車費閒閒哋都卅蚊。返過鰂魚涌觀塘將軍澳,最近嘅都只是荃灣,返工車程長就梗架啦,不過車費都真係好貴。

 
我都唔記得嗰陣返工幾錢,用返依家數字嚟睇,我搭港鐵返鰂魚涌最甘,要成$27.9一程,來回都$55.8,搭去紅磡再轉巴士都係差唔多,不過就唔洗左轉右轉;之後轉去返觀塘嗰陣就最開心,$16.6一程,又可以一架車搭到尾;但之後轉咗返荃灣,雖然好似近咗咁,車費又最平,但係成日塞車搞到用嘅時間好似都係差唔多咁,真係心理唔平衡。

 
我覺得住屯門嘅人都係唔好有咁多朋友,除非你嘅朋友全部都住大西北,咁會約返大家喺大西北相見。有時放咗工同啲朋友去happy hour,結果玩到無鐵搭要搭夜車返屋企,但啲車成日都左兜右兜,又係要兜到頭暈先返到去。所以有時真係羨慕嗰啲無乜朋友要應酬嘅人,可以一放工就標返屋企,真係好事嚟架(#曲線要講明)。

 
呢排成日都喺fb見到啲同住嘅地區有關嘅恥笑文,次次都會畀朋友tag我,搞到就嚟唔識我嘅都知我住大西北,知我就係嗰啲變態HR鬧嘅一定唔請、無志氣嘅新界牛,搞到我三日唔埋兩日就畀人鞭一鞭笑一笑,其實一啲都唔好笑囉,因為真係慘架,土地問題啊。你哋笑人呢班住市區笑人嘅人,真係同你講句希望你他朝君體也相同!

如我有特別需要申請政府津貼,有什麼津貼可以申請?

如是長者/傷殘人士,可以留意長者生活津貼長者咭樂悠咭傷殘津貼申請綜援等等,在住屋方面,可以考慮申請公屋

如果我想外旅/返回內地,有什麼需要留意?

首先,要留意特區護照/回鄉證是否需要續期,以及留意不同貨幣的匯率走勢,包括人民幣兌港幣日元兌港元英鎊兌港元等等。