同貓星人講嘅英文

主子必學 10句同貓星人講嘅英文

職場

廣告

身為貓奴嘅你,係咪都會同主子講嘢?雖然唔識貓星話,但學吓以下10句同貓星人講嘅英文都幾有趣。

 

 

1/ I’M TRYING TO WORK HERE!

係咪好多時當你做緊野、溫緊書嘅時候,貓星人就會坐上你個鍵盤、痴住你隻手唔畀你做野,呢個時侯就可以講「I’m trying to work here!」,意思係「我在忙,不要亂搞!」

 

2/ BUT YOU JUST HAD FOOD!

岩岩先餵完主子,佢轉個頭又企係度叫你畀野佢食,「but you just had food!」,岩岩先食完又要食?

 

3/ HOLD FOR JUST ONE SECOND.

喺呢度hold係指定住,你可能叫貓咪停係個度再幫佢沖涼或者唔好亂跑,不過高傲嘅主子多數都唔會理你。

 

4/ THIS ISN’T FOR YOU!

「這不是給你的!」呢句話可以用係你開緊粒朱古力食,而貓星人緊盯住粒朱古力,或者對人都可以咁講。

 

5/ HOW DID YOU EVER GET THERE?

有時候貓星人可以去到你意想不到嘅地方,好似係衣櫃嘅後面或者好高嘅地方,你都會問「你到底是如何到這裡的?」

 

6/ COME OUT, I’M NOT MAD.

Mad係指生氣,你亦可以以「I’m not angry」代替。整句就係「出來吧,我沒有生氣」。

 

7/ WHERE DID THIS HAIR COME FROM?

呢句多數係當你清理緊主子甩到成地都係嘅毛,你都會比佢嘅毛量嚇親,「這毛是哪裡來的?」

 

8/ LOOKS LIKE I’M STUCK.

Stuck係指你卡住喺某個位置,當貓星人係你身上訓教或者伸懶腰嘅時候,你又唔敢郁,驚整到貓貓,你就會講「看來我只能待在這裡。」

 

9/ YOU STINK.

Stink係指臭味,當你的貓好耐都唔沖涼,發出臭味,你就可以話「you stink」,「你臭臭的喔」。

 

10/ YOU’RE THE CUTEST THING EVER.

Ever可以加強語氣,the cutest thing ever就係最最最可愛的,無論係對住貓星人講定係女朋友講都一定好冧!

 

阿滴英文

「要喜歡英文,才能學好英文。」阿滴與滴妹對教育充滿熱忱,將興趣結合專長,實踐對教育與創作的理念,兩人極佳的默契透過新媒體創作打造教學新模式,成功地讓聽眾對英文學習產生興趣與動力。目前他們的頻道累積了超過25萬訂閱者,成為了台灣最大的英文教學YouTube頻道。