去旅行要學 10句訂房退房常用英文

職場

廣告

去旅行就梗係會訂住宿、酒店,咁去到前台又應該點溝通呢?學識呢10句訂房退房就唔怕有問題啦。

 

 

1/ HOW CAN I HELP YOU?

唔只酒店前台職員,只要係服務業都有可需要用上呢句,前台職員用「 How can I help you?」去打開同你嘅對話。

 

2/ DO YOU HAVE A RESERVATION?

係呢度reservation嘅意思係「預約、預訂」,喺酒店聽到呢句就係解「你有沒有訂房?」

 

3/ DO YOU WANT A SINGLE OR A DOUBLE ROOM?

呢句話嘅single room及double room係分別指單人房及雙人房,如果你係一個人去旅行,就同職員講你需要single room。

 

 

4/ COULD I SEE SOME ID, PLEASE?

ID就係identification嘅縮寫,指你嘅護照或者身分證之類,整句嘅意思就係「請給我證件。」

 

5/ YOU ROOM IS ___.

呢句就係同你講你嘅房間號碼,如果你想確定你嘅房間喺第幾層,可以問「Which floor is it on?」

 

6/ COULD YOU FILL OUT THIS FORM?

入住前可能需要填寫你的住址證明、信用卡資料等等,呢句嘅意思就係「可以幫我填一下表格嗎?」

 

7/ YOUR ROOM INCLUDES BREAKFAST.

呢句唔係直譯,唔係指你房間入面直指有早餐,而係指你嘅訂房附有早餐。

 

 

8/ CHECK OUT IS BEFORE 12PM.

Check out係退房,呢一句係講緊你要係幾多點前退房,要聽清楚,因為有啲酒店遲退房會有額外收費。

 

9/ IS THERE ANYTHING ELSE I CAN DO FOR YOU?

整句嘅意思就係「還有什麼事我可以幫你的嗎?」但通常講得呢句,佢地心入面都係想你快啲走。

 

10/ WE LOOK FORWARD TO SEEING YOU AGAIN!

Look forward to something係期待某一件事情,呢句話嘅意思就係「期待你再次光臨!」

阿滴英文

「要喜歡英文,才能學好英文。」阿滴與滴妹對教育充滿熱忱,將興趣結合專長,實踐對教育與創作的理念,兩人極佳的默契透過新媒體創作打造教學新模式,成功地讓聽眾對英文學習產生興趣與動力。目前他們的頻道累積了超過25萬訂閱者,成為了台灣最大的英文教學YouTube頻道。