日日朝8晚8sell客已夠慘 咪以為有戶口就大晒

生活消閒

廣告

小妹

😅:話說小妹日日都sell唔到客

🙌🏻,不過呢位HXXC同事冷靜啲,唔好比個客知道原來服務分

7️⃣分係唔合格…

 

文:90後銀行小妹甩轆記

**轉載自[HXXC]分享**

其實呢,各位尊貴既客戶,當你話自己等得耐個陣,唔該你地有冇諗過,其實我地係一個SALES,要跑數!已經冇生意,SELL唔到你嘢都算,仲要比你搞呢搞路搞咗我個幾鐘,又話呢樣唔識個樣唔識,到最尾比個服務分

7️⃣分我!

 

大佬,我地銀行好高要求,冇8.4分我地都係唔合格!!!我放工仲要跑數留到8點,幫你個陣仲要串串貢。

 

各位尊貴既客戶, 其實我地返8點,放又放8點,個D咩WORK LIFE BALANCE,HXXC 其實得個講字嫁咋!你同我講你等個5分鐘叫耐?其實有好多嘢自己可以去學,可以上網做,可以電話做,可以節省你地寶貴既時間。(小妹:嗱,呢啲咪係銀行職員嘅存在價值!)

 

最後唔該唔好以為有個戶口就叫尊貴既客戶,有D小錢放響到就叫大客, 其實我地每個員工都有一個戶口……

如我有特別需要申請政府津貼,有什麼津貼可以申請?

如是長者/傷殘人士,可以留意長者生活津貼長者咭樂悠咭傷殘津貼申請綜援等等,在住屋方面,可以考慮申請公屋

如果我想外旅/返回內地,有什麼需要留意?

首先,要留意特區護照/回鄉證是否需要續期,以及留意不同貨幣的匯率走勢,包括人民幣兌港幣日元兌港元英鎊兌港元等等。