麥玲玲 2018狗年運程 肖虎蛇猴雞財運搶先睇

生活消閒

廣告

2017雞年話咁快又過咗一大半,2018狗年真係眨下眼就到,心急嘅你,梗係想快啲知定出年嘅運程,尤其是財運係點。好,就等我哋問問麥玲玲師傅,率先睇下四個生肖財運先。

獲「三台」吉星入主,新一年財運比以前順遂。但由於財運以正財為主,建議選擇兩至三年以上的中長線投資。

得「紫微」及「龍德」貴人星拱照,人際網絡有所拓展,業務上可嘗試拓展新版圖。

有「文昌」及「驛馬」的間接助力,狗年只要能多往外地走動,可以「動中生財」方式催財運。

財運以正財為主,不妨選擇中長線投資,或將現金化作實物保值。

 

至於其他生肖喺2018狗年嘅財運係點,快啲去各大書局及書報攤,買番本《麥玲玲2018狗年運程》睇吓啦。

麥玲玲最新運程書,其他豐富內容包括:

— 世界大勢預測

— 十二生肖狗年運勢:包括對財運、事業、感情、健康的預測

— 出生日柱運程預測:從每人不同的出生日看流年運程

— 家居、辦公室等簡易風水陣

— 犯太歲化解方法

— 農曆新年的習俗知識

— 提供嫁娶吉日、開張擇日、每日通勝

 

《麥玲玲2018狗年運程》已經出版,每本售價$68。

如我有特別需要申請政府津貼,有什麼津貼可以申請?

如是長者/傷殘人士,可以留意長者生活津貼長者咭樂悠咭傷殘津貼申請綜援等等,在住屋方面,可以考慮申請公屋

如果我想外旅/返回內地,有什麼需要留意?

首先,要留意特區護照/回鄉證是否需要續期,以及留意不同貨幣的匯率走勢,包括人民幣兌港幣日元兌港元英鎊兌港元等等。