搶包山

佛誕50,000人湧入嚟 長洲 居民O咀驚陸沉

社會熱話

廣告

近呢幾年香港人好似嫌咗行商場,時不時就見到啲FRD upload行山相,再加上成日見到啲咩搵個會陪你行山嘅女朋友咁嘅潮文,成班友就一個二個狗衝上山為求打卡,要扮親親大自然咁話。

我家門口長洲亦都係一個俾人扮親親大自然嘅地方,早排仲有班旅行團話咩體驗,係海灘違法紮營,我地班島民真係O晒咀。唉,今日適逢佛誕太平清醮兼搶包山比賽,肯定好似往年咁,成5萬人湧入嚟,唔知個島會唔會陸沉呢?

一 乜鬼都要排長龍

乘住嗰股自然癮,平日都愈嚟愈多人狗衝入長洲,放假或者太平清醮兼搶包山比賽就更誇張。我哋呢啲真係住長洲嘅一到放假就唔敢出街,因為出咗去都唔知幾時先有得返入嚟!個個朋友都以為我住長洲嘅一放假就係上山玩嘅時候,其實我係宅到不堪!因為出街真係好辛苦!

一到放假,長洲真係多人到就嚟企都企唔到!有時我覺得呢度人仲多過上水嘅水貨集散區咁,啲賣大魚蛋嘅鋪頭大排長龍就預咗,但因為越嚟越多人嘅關係,度度都好多人排隊,想食個外賣都有排等!

二 垃圾全部都係垃圾

同埋到底你哋班人知唔知,其實紅日時候碼頭附近係唔可以踩單車架?同埋你哋啲踩得唔叻或者唔識踩嘅,唔該唔好入嚟長洲當呢度係練車啦,長洲啲路其實條條都好窄,你哋班炸彈令身邊嘅人身體安全構成嚴重威脅!

仲有你哋班人狗衝哂入嚟,個個做生意嘅貪你哋無得揀就所有嘢都吊高嚟賣,你哋可能當自己去旅行無所謂,但你哋知唔知班居民就被逼同你日日捱貴嘢!?

唔好成日呢頭話大陸人通街掉垃圾、吐痰、放黃金,嗰頭自己又一樣咁無公德心啦唔該,次次放完假,長洲都好似畀喪屍攻陷完咁,通地都係垃圾,我已經不下一次見住啲人明明大大個垃圾桶喺隔離,係都要考自己眼界咁掟啲廢物入去但又唔中,結果就笑笑口咁走咗佢就算!

又或者啲人見到垃圾桶滿咗,都係就咁堆啲紙巾、飲品盒上去!你哋成日砍頌西方人好文明,咁唔該學吓人帶住個垃圾膠袋喺身,個桶滿哂,就自己收返好自己啲垃圾,等到下個唔滿嘅垃圾桶你咪再掉囉!再唔係咪出返港島先掉囉!尊重吓附近啲居民係咪真係咁 難呀!

三 粒幾鐘等船返歸

最最最重要嗰樣,就係畀你哋班人搞到我要花好長時間先上到船出入長洲呀!一啲真係好多人嘅假節日,船公司都會加密啲班次,但係加完都載唔哂啲人走!

大佬呀,我想返屋企啫,洗唔洗搞成粒幾鐘去等班船呀!前幾年有人發起簽名運動,話應該畀我哋長洲居民優先 上船,我哋諗住有望啦,可以唔洗再嘥啲無謂時間先返到屋企,但點知政府話無迫切需要呀!佢哋呢班坐冷氣房嘅人完全睇唔到我哋有幾慘呀!

又有人話應該為長洲旅客人數設上限,其實我覺得比起畀長洲居民優先上船呢樣嘢係無咁緊急嘅。其實最緊要係,唔該各位入嚟嘅人做吓好心有返啲品,你哋入嚟玩,玩得開心之餘,唔該你哋畀返個生活空間我哋,唔好對我哋嘅地方用完即棄話之佢變垃圾墟先得架,係咪咁講先!?