結婚

月入$15,000文職男 3年速儲$20萬結婚

理財

廣告

返工搵得$15,000一個月,平時洗費又大,就算搵到個好女友,都無錢將佢私有化、同佢拉埋天窗。其實如果平平地,20萬搞婚禮都可以好有睇面,想3年抱得美人歸絕對唔係無可能架!

以月入$15,000,想3年儲20萬,即每個月儲$5,555,大約三分一份月薪,其實唔難,只要好好善用資源就得。

要成功實行儲蓄計劃,不妨參考以下的tips。

一  利用信用卡儲積分,換戲飛/餐飲券

只要準備找卡數,唔好只係還min pay,其實用信用卡係有好多好處,其中儲積分換禮物就可以每個月幫你節省少少支出。例如儲夠分就可以換2張戲飛,可以同女朋友去睇戲拍拖,同時又可以慳返百幾二百元;又或者可以換餐飲券,咁樣就可以河減輕吓食飯嘅支出。

二  盡量食住家飯/自己煮

如果想將返工一日嘅洗費減到最少,可以一日3餐都食住家飯,喺屋企食早餐、晏就帶飯、放工返屋企食晚餐就最理想。就算係住家飯食,都可以自己煮,仲可以同女朋友一齊玩吓煮飯仔,唔識煮或者可以跟霆鋒學野,仲可以學下點chok。

三  少搭的士

有時貪方便、訓晏咗遲到就去咗搭的士,但就會加重咗車費嘅負擔。提醒自己預好時間出門,唔好賴床,盡量少搭的士,或者搵多幾個人一齊先搭的士。仲可以設立獎罰計劃,做到一星期準時起身返工唔搭的士,可以獎勵自己食餐好;如果唔得,就係娛樂/雜費個項扣$100。

四  適量投資,錢搵錢

除咗MPF同每月固定儲蓄$5,555,如果每月有多餘嘅錢可以買下股票、債券、基本,風險高低就因人而異,但適量投資、利用錢搵錢,唔只可以加快儲蓄速度,仲可以有多一筆錢以備不時之需。