月入$20,000 Marketing上位心得 大公司冗員多最緊要識亂嗡

職場

廣告

文:Purple弟弟
筆者畢業後有幸入到一間大公司做Marketing,係運氣加少許實力加持底下,好快就升職加人工!做得愈耐你就會愈明白,大公司保守估計有80%嘅人係冗員,佢哋乜都唔識,乜都唔想理其實好易呃,尤其是做我呢啲吹水位,大家只要識看圖講故事,事業包你蒸蒸日上!

亂嗡秘技一:將數字當數據

依家做Marketing乜都要一腳踢,例如接咗個客係想出online feed嘅,就要同designer傾張圖點整,同editor傾段feed點打,之後結果出嚟大家就可以開始看圖講故事了。

如果今次成績唔錯,可以試著說:

今次我哋幫客呢出呢個feed成績唔錯,有1,325個share,最後出到嚟佢哋件衫都因為我哋條feed賣出咗3,122件!成功嘅原因首先係我哋張圖用紅色字夠eye-catching,本身個客件product又唔錯……

如果今次成績比較差,可以試著說:

今次我哋幫客呢出呢個feed成績一般,得215個like,賣出30件左右。失敗原因首先係個客件product本身唔吸引,帶唔起讀者興趣,用紅色字雖然eye-catching但略顯俗氣,令人覺得件產品係cheap貨……

技能剖析:總之將有數字嘅嘢拎晒出嚟結果論即可(適時加入啲懶係勁嘅英文terms效果更佳),最緊要言之成理,好用指數8/10。

亂嗡秘技二:似是疑非

Present最緊要有自信,加埋你個職位加持,基本上都冇乜人會質疑你,畢竟大公司個個都諗住多一事不如少一事,唔好搞到自己就得。所以你只需要講一堆好似好有用,但實際聽完等於無聽嘅嘢就可以呃到人。

所以當你今次個客做衰咗唔緊要,係最後包一包底話自己發現到個原因同解決方法就得,當然個解決方法就係用似是疑非嘅大道理包裝。

「我哋今次發現到依家潮流已經唔興淨色衫,加上我哋張圖有太多字同重點,比唔到key messages人哋,下次應該控制係10隻字以內…」然後再舉幾個之前相似嘅失敗例子即可以令人覺得合情合理。

技能剖析:要呃人先要呃自己,你當自己老作嘅原因係真相即可,好用指數8.5/10。

不過筆者最後都辭咗職,雖然份工薪酬算係咁,但係大公司做得耐個人真係會患上「年輕痴呆症」。我亂嗡廿四,聽嘅人就扤晒頭覺得我講得所言屬是!逼自己扮傻仔返工搵錢真係好辛苦,反正仲後生,都係搵返間可以用腦嘅公司闖一闖!

相關文章:讀咁多書人工得$13,000 每次聽到都想喊