好使好用 5句同上司認錯的英文語句

職場

廣告

工作上點都有機會同上司或者同事嘈一兩句,搞到大家面阻阻。如果唔想關係咁僵,又唔想淨係講I’m sorry 咁行,應該點講好呢?今集就有阿滴妹教大家幾句,鬧交之後和好嘅英文。講完之後雙方都好落台,就唔使撞口撞面咁尷尬啦!

1 I’m not trying to be mean.

Mean 嘅意思係刻薄,成句嘅意思就係「我唔係有心講一啲咁難聽嘅說話。」
有時可能一時口快,唔覺意踩到人,你就可以用呢解釋返!

2 Are you mad at me?

Mad係嬲嘅意思,成句嘅意思係「你係咪嬲咗我呀?」

當你自己知自己得罪咗人,又唔知人地有冇嬲緊你,你就可以問吓佢”Are you mad at me?
” 如果想再誠懇啲,仲可以加埋 I want to apologize. 喺前面,表達你知道錯了。

3 I didn’t mean it that way.

如果有人誤會咗你,係就可以講 I didn’t mean it that way.,呢句嘅意思係「我唔係咁嘅意思呀!」之後記得要即刻澄清返自己嘅諗法喎!

4 I hope it’s not too late to say sorry.

呢句嘅意思係「希望我唔係太遲道歉啦!」如果件事耐咗,你又想去同人和好的話,係就可以用呢句,表示你嘅歉意。

5 It’s all my fault.

It’s all my fault.係「都係我嘅錯」嘅意思,工作上犯咗大錯,要同人道歉嘅時候,你就可以話 It’s all my fault. ,表達你會承擔責任。