執返嚟嘅貓 有病都要盡力醫

社會熱話

廣告

自從養咗糯米雞之後,我就發覺原來戇居嘅人真係有好多。
好多人見糯米雞有病,就苦口心婆勸我『解脫』佢,話佢有病好辛苦,唔好咁自私留佢喺度,唔好影響埋自己生活質素,佢只不過係一隻貓,只不過係一隻執返嚟嘅貓,唔值得大灑金錢去醫去保健等等。
所謂嘅『解脫』,你哋講嘅出發點真係從貓上出發?
一個生命,解脫說得容易。
但佢真係想被解脫嗎?動物,如果佢哋想生存,佢哋就會努力食飯。如果佢哋想死,就會拒絕進食。根本唔需要我哋去猜想~
照顧固然係一件苦差,但係遇到嘅,就可以輕易放棄咩?人都會老,人都會需要被照顧,唔通每次遇到需要照顧嘅人都可以就咁放棄?或者將個波掉俾人?

當然都有人勸我將糯米雞交俾其他義工照顧。

義工都係普通人,每一個人都可以係義工,包括你。
義工並唔係萬能,並唔係特別得閒,亦唔係特別富有…
只係遇到需要求助嘅弱小,一個活生生嘅求助,佢哋唔忍心唔捨得,想幫得就幫。
如果你咁「好彩」喺街上遇到需要幫助嘅動物,情況容許下請伸手援手。我所指嘅伸出援手,唔係拎起你部電話影張相,之後離開再擺上FACEBOOK出個POST『有冇人可以幫手?』。
至少都希望你可以留守現場睇住隻動物,直至幫到手嘅人嚟到先。
如果唔係,你走咗,動物又離開咗被發現嘅範圍,你嘅伸出援手就會變得亳無意義。