住邊區嘅人最慘 馬鞍山、天水圍、長洲各自各辛酸

職場

廣告

馬鞍山篇:

我住馬鐵沿線,而我喺港島返工

我覺得我比住大西北或者將軍澳嘅人更堅,
因為小弟每日都要轉五次車返工放工。

 

同其他打工仔唔同小弟因為每朝返工都要不停轉車嘅關係,
所以通常都無時間喺車上恰陣,
正所謂「恰一陣成千古恨」吖嘛。

 

同大家講吓到底小弟係點返工。
首先因為小弟住嘅地方離最近嘅馬鐵站一啲都唔近,
所以每日要先搭一程小巴到馬鐵站,
而每朝嗰條小巴站嘅隊都會排晒長龍,
所以小弟要比行車時間提早15至20分鐘不等出門口。

 

去到馬鐵站,
因為唔係喺總站上車,
所以每次上到車已經無位坐。

 

去到大圍站,
車嘅班次永遠都唔夠人龍積聚嘅速度快,
無論啲波板糖人點叫啲人行入車廂中間,
啲人都係一於少理,自己上到車就算,
加上係東鐵線,
唔知點解啲拖喼嘅人如果搵唔到位坐就一定係連人帶喼塞正係車門。

所以每次小弟一定行入車廂中間,
良心其次,
而係車廂中間真係舒適萬分,空間夠我跳返part舞耍個太極。

 

好喇兩三班車走咗後我終於上到車,
唔夠五分鐘又要準備逼落車。
九龍塘啦嘛。

 

其實我真係好唔鍾意啲人車未停定就郁嚟郁去想痴實個車門,
明知大部分人都喺度落架啦,
你急乜嘢呢?又逼人要同你HI身HI勢咁,

 

有啲以為自己好有禮貌嘅會喺度「唔該唔該」,
有時真係忍唔住話:
「你唔該我都無用,我唔該你等車停定再跟住人落唔好未到站就喺度唔該唔該,唔該!」

 

開車門嘅叮咚聲唔知點解會畀部分人當咗係起跑嘅槍聲,
一開車門就總係有人跑馬咁跑去電梯。

 

因為小弟每日會喺九龍塘站嘅同一個位上落,
所以留意到一位好特別嘅車站助理嬸嬸,
每日朝早都拎住個大聲公,
但佢唔係背嗰啲小心呀嘅對白,
而係「唔該你哋班人全部落返去!同我全部落返去!」

佢把聲真係好鬼響,
當咗你班人喺鬼門關偷溜出嚟嘅小鬼咁,

佢就負責捉鬼咁鬧返哂你班乘客落去。

 

初頭覺得佢好鬼煩,
依家亦唔係對佢好有好感,
不過見佢好似幾enjoy咁,
反正都係畀佢煩嗰幾秒姐,
所以後來都無咁在意,
有時佢調咗位仲會有啲掛住佢把聲,好有老媽的感覺。

 

左轉右轉落去往黃埔嘅月台,
每次都希望今日啲電梯唔好又壞。
同大圍一樣,都係要等兩三班車先有得上的。

 

唔知有無人同我一樣覺得,
石硤尾上車嘅朋友都識縮骨功,
明明九龍塘啲人都上唔到,
佢哋都會上到車,
成日都係喺門口位嘅我,
又唔會覺得佢哋逼到我架喎!

不過有時真係爆得滯嘅時候,
又會覺得石硤尾嘅朋友好慘,
成日都唔知幾時先上到車。

 

去到旺角,
對面月台已經積咗一大堆人,
不過比起大圍同九龍塘,
喺旺角上車又好似無咁辛苦。

 

好喇經過幾個站,
我哋嚟到大佬金鐘喇,
金鐘啲人真係特別鍾意跑落車,
成日都見到剛剛畀人讓座嘅公公婆婆一到金鐘就成個人精神晒,後生咗幾年咁
真係見到都鄧佢哋開心!坐一坐就返老還童!
唔怪得政府成日都叫我哋啲廢青要讓座啦!
可以慳返啲醫療開支吖嘛!

 

 

千山萬水,轉咗五程車之後,

小弟終於去到返工個站。
不過仲要克服條奪命長斜路,
先可以去到出閘機度,
嗰度快則五分鐘,慢則十分鐘,
令小弟每日都好感恩自己無腳痛問題,
如果唔係就要好似董伯伯咁專心做廢青喇。

 

經過一日嘅辛勞,
我又要重覆返以上嘅步驟返屋企,
而呢種生活,
我已經堅持咗差唔多五年,
不過我知身邊嘅五六七十後都係唔會畀個讚我,
所以其實都無乜嘢姐:)
只係比大西北朋友轉多程車、又一樣無哂social life咋嘛:)

住邊區嘅人最慘 馬鞍山、天水圍、長洲各自各辛酸

天水圍篇:

住天水圍最大嘅煩惱就係搭車!問十個天水圍人有十一個都係咁講!同新界西其他地區例如屯門一樣,本身搭車出市區已經耐,時間夜啲,返屋企所需嘅時間就更耐!

 

車費貴轉車轉到暈

我喺將軍澳返工,由天水圍去將軍澳,搭港鐵要轉3次線,單程車費要$23.5、來回就差唔多50蚊,車程最少一個半鐘頭;有時放工放凌晨1點,身心已經十分疲倦之際,仲要由將軍澳去旺角轉車返天水圍,至少3點半先返到屋企,係咪想我哋困喺天水圍成世唔出嚟呀!

住邊區嘅人最慘 馬鞍山、天水圍、長洲各自各辛酸

 

買餸貴到傻

自從天水圍三個街市,天盛苑、天耀邨、天瑞邨畀領展收咗,一個裝修完到另一個,搞到啲居民為咗買餸要走嚟走去。裝修完之後就加租加價,仲要少咗好多舖位,多咗好多連鎖店,以前嘅小店都無晒啦,啲菜都愈來愈貴啦!

成世改壞名

多得「悲情城市」呢個名,其他人一聽到我住天水圍,第一句就會問天水圍住啲人係咪真係好慘。「悲情城市」係2006年嗰陣,當時仲係政府民政事務局常任秘書長嘅林鄭月娥形容天水圍。以前天水圍真係有好多倫常慘劇,不過,經過那些年,天水圍已經唔同咗喇,唔洗驚。講真,我都幾喜歡呢個社區。

 

長洲篇:

近呢幾年香港人好似嫌咗行商場,時不時就見到啲FRD upload行山相,再加上成日見到啲咩搵個會陪你行山嘅女朋友咁嘅潮文,成班友就一個二個狗衝上山為求打卡,搞到依家啲山路都一岩一忽。

 

但我唔想再講嗰啲偽山系,今次重點係嗰啲又唔想行山又要扮親親大自然,所以假期就仆入西貢或者我家門口長洲嘅人!

 

1.乜鬼都要排長龍

乘住嗰股自然癮,搞到越嚟越多人放假就狗衝入長洲,而我哋呢啲真係住長洲嘅一到放假就唔敢出街,因為出咗去都唔知幾時先有得返入嚟!個個朋友都以為我住長洲嘅一放假就係上山玩嘅時候,其實我係宅到不堪!因為出街真係好辛苦!

 

一到放假,長洲真係多人到就嚟企都企唔到!有時我覺得呢度人仲多過上水嘅水貨集散區咁,啲賣大魚蛋嘅鋪頭大排長龍就預咗,但因為越嚟越多人嘅關係,度度都好多人排隊,想食個外賣都有排等!

 

2.垃圾全部都係垃圾

同埋到底你哋班人知唔知,其實紅日時候碼頭附近係唔可以踩單車架?同埋你哋啲踩得唔叻或者唔識踩嘅,唔該唔好入嚟長洲當呢度係練車啦,長洲啲路其實條條都好窄,你哋班炸彈令身邊嘅人身體安全構成嚴重威脅!

 

仲有你哋班人狗衝哂入嚟,個個做生意嘅貪你哋無得揀就所有嘢都吊高嚟賣,你哋可能當自己去旅行無所謂,但你哋知唔知班居民就被逼同你日日捱貴嘢!?

 

唔好成日呢頭話大陸人通街掉垃圾、吐痰、放黃金,嗰頭自己又一樣咁無公德心啦唔該,次次放完假,長洲都好似畀喪屍攻陷完咁,通地都係垃圾,我已經不下一次見住啲人明明大大個垃圾桶喺隔離,係都要考自己眼界咁掟啲廢物入去但又唔中,結果就笑笑口咁走咗佢就算!

 

又或者啲人見到垃圾桶滿咗,都係就咁堆啲紙巾、飲品盒上去!你哋成日砍頌西方人好文明,咁唔該學吓人帶住個垃圾膠袋喺身,個桶滿哂,就自己收返好自己啲垃圾,等到下個唔滿嘅垃圾桶你咪再掉囉!再唔係咪出返港島先掉囉!尊重吓附近啲居民係咪真係咁 難呀!

 

3.粒幾鐘等船返歸

最最最重要嗰樣,就係畀你哋班人搞到我要花好長時間先上到船出入長洲呀!一啲真係好多人嘅假節日,船公司都會加密啲班次,但係加完都載唔哂啲人走!

 

大佬呀,我想返屋企啫,洗唔洗搞成粒幾鐘去等班船呀!前幾年有人發起簽名運動,話應該畀我哋長洲居民優先 上船,我哋諗住有望啦,可以唔洗再嘥啲無謂時間先返到屋企,但點知政府話無迫切需要呀!佢哋呢班坐冷氣房嘅人完全睇唔到我哋有幾慘呀!

 

又有人話應該為長洲旅客人數設上限,其實我覺得比起畀長洲居民優先上船呢樣嘢係無咁緊急嘅,不過如果人數再多落去,我哋個島真係沉都有之!

 

其實最緊要係,唔該各位入嚟嘅人做吓好心有返啲品,你哋入嚟玩,玩得開心之餘,唔該你哋畀返個生活空間我哋,唔好對我哋嘅地方用完即棄話之佢變垃圾墟先得架,係咪咁講先!?

住邊區嘅人最慘 馬鞍山、天水圍、長洲各自各辛酸