月入$13,000見家長 伯母叫我女朋友考慮清楚

職場

廣告

文:Purple弟弟

喺香港地作為一個無家底嘅男士,對已經踏足社會嘅Lady嚟講已經冇咗一大截吸引力!不過唔緊要,筆者尚算俊俏,係死好命情況下識到現時呢位絕世好女友,佢唔拜金、唔會當街掌摑我十四巴,拍咗幾年拖,佢終於決定帶我返屋企見家長!

眾所周知,見家長即係送羊入虎口,由你踏入佢屋企門口果一刻開始,你就要接受連珠炮發嘅審問:
「你哋點識㗎?」
「做嘢果陣識㗎,Auntie!」

「你做邊行?」、「住邊啊?」、「屋企有無兄弟姊妹?」

跟住落嚟我大約答咗百幾條呢類問題。不過其實我唔介意答呢類窺探我背景嘅問題,最令我苦惱嘅係,答每一條問題都要思考點樣表達先至可以做到大方得體,喺伯母心目中留下一個完美嘅印象。

終於到食飯環節,我將多年嚟從未實踐過嘅table manners發揮得淋漓盡致,伯母都開始直入主題,殺我一個措手不及:

「咁Purple你依家月入幾多啊?」
我心諗,唉玩完啦今次!

「um…萬三依家,不過我都係出嚟做咗一年嘢。」
我豪無廉恥咁用啱啱出社會工作作為擋箭牌!

「係咁上下啦,以後會升職加人工㗎嘛你仲後生!」
估唔到伯母咁通情達理,感動到我眼淚在心裡流。

不過無幾耐我就同呢個女朋友分手,佢都坦言伯母叫佢考慮清楚係咪同我一齊,而佢亦都有所動搖!當一個女仔心入面諗「有得揀,點解唔揀個條件好啲嘅時候!」咁呢段愛情已經唔係由感情主導,變成係由背景、家底主導,我都係比心機搵多啲錢先追女仔啦,唉。

講完感情事,不如又如大家傾下職場!

呢期好多英雄片上映,令我諗起其實公司都存在一種「奇俠」,佢地異常勤力,但同時都係我工作上最驚遇到嘅人!

恐怖點一:好心做壞事

大家熟悉嘅「鐵甲奇俠」同「勤力奇俠」雖然都係「奇俠」,但前者個「奇」係指Iron Man可以做出神乎奇技,能人所不能之事,而後者個「奇」係指奇奇怪怪,成日為做而做。

勤力奇俠精於將所有事情複雜化,因為太快做完佢咪展現唔到「勤力」呢個特質!不過最恐佈係佢地真心以為自己嘅勤力係對件事有幫助,上司見到佢咁比心機做壞事又唔好意思打沉佢,同事又被逼接受佢地嘅「多舊魚」,食到滯曬都唔敢嬲佢地嬲出面,因為勤力奇俠只係𠴱人低能,但工作以外絕對係一個正常人!

恐怖點二:容易扭曲思維

同其他超級英雄一樣,「勤力奇俠」都有黑暗嘅一面!當「勤力奇俠」每日都由朝忙到晚,但眼見其他同事有講有笑,得閒仲可以上下Youtube碌下Facebook,心理好容易唔平衝。

「點解得我盡心盡力為公司好,佢哋就可以咁HEA咁唔認真!」

喺佢哋眼中,要長期黑住塊面對住個Mon,再瘋狂敲打個健盤先叫做嘢!當佢地認定咗你係冗員之時,你就準備時不時聽佢地有骨嘅說話啦!

恐怖點三:欠缺職場常識

「勤力奇俠」都有一個共通點,就係冇任何職場常識!好多時開會大家講嘅嘢都係為講而講,但講者無心,勤力奇俠就聽者有意!佢會將上司係會上亂嗡廿四嘅嘢付諸實行!

「老細話我哋食lunch雖然係12點至1點,但最好早3個字返到,收拾心情準備工作,不如食近少少啦!」

「!&@#!@#&!@#」

對住勤力奇俠你又唔可以話佢錯,又唔忍心鬧佢,因為已經夠晒可憐,其他同事都當佢係麻煩友、係傻仔!明明好簡單做1個鐘嘅工作,佢就會諗多好多、做多好多,最後仲要將件事複雜到達唔成目的,要其他人執手尾。

總結:勤力奇俠-除咗勤力之外,根本一無是處。

相關文章:讀咁多書人工得$13,000 每次聽到都想喊