自尊男08年滙豐見30元無錢買 12年後低位掃盈富 大賺40%|龔成

投資

廣告

你好, 我一直以來都無買過股票,因為我父母炒股輸過好多錢,甚至乎我覺得佢地輸埋自尊,炒輸股票之後對自己失去信心。

撰文:龔成|圖片:unsplash

正職都做不好. 2008年金融海嘯我見匯豐$30都無錢買,所以都決定儲錢,下一次大跌市時入貨,希望賺錢。

到2020年3月,呢個機會終於來了,所以我買左3手盈富基金(02800),到年尾已經賺左40%。

但因為後來的升市,好多隻股都大升,所以我都加碼買左其他,當中試過短炒賺少少。

長話短說, 我以家手上揸住:

小米(01810)3手@$29.7

阿里巴巴(09988)2手@$255.5

吉利汽車(00175)2手@$28.225

領展房產基金(00823)2手@$70

只係大約13萬貨, 所以即使依家跌左幾成, 心理都仲支持到. 

我想問吉利你覺得有機會升返上$30嗎?

記得08年個陣,我好多frd買了中人壽,有些30元入,有frd歷史高位50元入,50元好似已經永遠唔會返到家鄉了。

吉利會唔會都係咁? 

老師,我已經受不住驚慌,將個2手吉利於19元賣左,立即買返美團同小米,這次我一定會長揸。

另外,我睇緊《年報勝經》,之後會睇埋另外兩本,之後股票班我要星期六日開的才可以來上堂,我會等你公布。

龔成老師 分析

其實你的持股都有質素的,又不用太過擔心。

其實,我地最重要是建立一個長期的「財富組合」,要優質,要平衡,要適合你的年齡與風險承受程度,新舊經濟各類股都要有。

同一行業不能太多,同一股不能太多。要平衡,建立後長期持有,不是買賣賺差價,而是成為你財富組合一部分。

所以,你其實唔需要轉來轉去,建立一個組合,長期持有就得。

至於中人壽(2628)的例子,其實佢當時貴,同時增長力及質素有少少下跌,因此企業價值都向下,所以我地分析時,要懂得分析質素及估值,同時,不能太集中在單一股票。

 

免責聲明:本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。