通脹

通脹輸家|網民斥「儲錢多餘」 舉3大誇張加價實例:有無試過畀茶餐廳搶錢?

投資熱話

廣告

近日有網民在討論區大呻物價一年比一年高,尤其是「呢兩年通脹得好勁」,而且程度亦遠比政府公佈的大約每年2%的通脹率嚴重,原來「儲錢真係傻仔」,引起大批網民共鳴。

該名網民表示,感覺近兩年通脹的速度,相比學生時代升得越來越急,回憶當年一餐飯「就算中一食到中六」也只不過是加價1、2元,擔憂如果通脹持續下去,5年後可能要「成嚿水先食到飯」。

網民亦紛紛表示同意,直言「我呢兩年感受係10%,10%咁上」,紛紛列出近年令他們覺得加價最誇張的事物。

通脹
(圖片來源:政府新聞處)

茶餐廳通脹:常餐加到60蚊

樓主慨嘆,茶餐廳食物價格已不再平民,表示在屋邨隨便吃個午餐也差不多60元,但自己仍然停留在覺得一餐應該大約45元左右,財政上和心理上仍未適應。

  • 「過多兩年咪$70食餐lunch,5年後就成舊水。人工都無升得咁快,以前啲野都無升得咁誇。」
  • 「仲記得啲野食由中一食到中六都係貴左2、3蚊左右,係呢兩年痴曬線。」
  • 「由35蚊加到42蚊已經覺得好貴,因為食個飯都係45至48蚊左右。依家飯要55蚊,常餐都加到50蚊。」
通脹
(圖片來源:Unsplash@the organic crave company)

薯片通脹:大包裝賣25蚊

亦有網民發現,近年薯片加價幅度亦不容小覷。

以超市常見的以大包薯片為例,「上年前年大概仲係$20上下,平則$19、貴少少就$21。」但去到今年,大多數價位維持25元,直言好像「覺得俾佢搶錢咁。」

網民表示,寧願選擇價格更高的外國薯片,感覺加價幅度較少,貴都貴得心甘情願,亦有網民表示寧願自製薯片「我自己切薯仔,入焗爐自己整薯片就算」。

通脹
(圖片來源:政府新聞網)

單剪通脹:速剪店加到80蚊

不少網民亦發現,除了飲食指出大增外,近年髮型屋、速剪店收費亦不知不覺加價。

  • 「從前50元就能落樓的單剪,不少已加價至80元,少數怕長計,男生一個月前一次頭髮,長遠也是一筆開支。」
  • 「一開始好似係30、40蚊?都係幾年嘅事。」
  • 「除咗快剪,全部過100」

有網民感嘆,其實加價並不可怕,只是「與此同時,最低工資仲係$37.5先不合理。」

通脹
(圖片來源:政府新聞網)

免責聲明:本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。

圖片來源:政府新聞處、Unsplash@the organic crave company