33歲小婦人 賣樓套500萬做短炒 每月交租近3萬 想40歲財務自由

投資

廣告

龔sir你好,今年33歲。

撰文:龔成|圖片:粵語長片《審死官》劇照

早兩年賣左樓,賣咗樓之後大概有500萬現金,現在跟屋企人租緊樓,全家五人,爸爸媽媽啱啱退休,我同老公同細佬做嘢

大家都係搵萬幾蚊,每個月租金$29500.。

屋企人覺得都係買返樓好啲,自己都有買下股票,手上持有美團(03690)、3993、6969、6618、291,都係短炒為主,因為都想幫補租金。

每年要供三份合共大約120,000保險,3年前供的,包括一份基金($50000每年),基金已經供咗3年可以隨時停供

一份儲蓄($50000每年)另外一份危疾($26000每年),想你俾啲意見我,啲錢點樣可以運用同埋投資得好啲?

希望40歲達致財務自由

龔成老師 分析

你地首先要決定,是否買翻買,如果買樓,就要預留部分資金,然後餘下投資增值。

如果唔買樓,就可全部用作增值。

如果現時完全無物業,我會傾向買基本的自住樓,但就作高成數按,餘下資金投資增值。

如果想40歲財務自由,你可以投資

平穩增長股:潛力股 =7:3

(如果你投資實力較強,可增加潛力股比例)

好好利用7年時間,去進行財富增值,利用股票投資。現時現金,計好多少會買樓,餘下的「可長線投資金」,現時已可分注買入(當然要有一定的現金留低)。

另外,唔好再短炒。至於現時持有的其他理財產品,都可以繼續進行。

免責聲明:本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。