40年市區居屋死症!業主移民平賣550萬難甩手 網民:問題係果浸「老人除」!

資助房屋

廣告

第五波疫情在社區爆發,令二手買賣氣氛急轉直下,不少急於沽貨的業主唯有主動減價吸客,連上車市場亦不能倖免。近日在網上討論區有業主開Post求助,大呻所持有的市區舊居屋遲遲賣唔出,即使叫價550萬一直無人睇樓,對此表示不惑。
(圖片來源:連登討論區截圖)

麗晶花園550萬無人睇樓

日前,在網上討論區有居屋業主發文,表示自己持有九龍灣居屋麗晶花園單位,由於自己準備移民,近日將單位放盤套現。不過,樓主表示,該單位位處中層,開價550萬,但一直「無人睇」,於是向網民求救尋找「死因」。

有網民認為,麗晶花園所屬位置「兩頭唔到岸」,屋苑介乎九龍灣、啟德和彩虹交間,步行到最近的彩虹地鐵站都要花10分鐘,又要途經多條行人隧道,上斜落斜非一般人所能應付。

「麗晶真係幾灰,十幾年前試過夜晚坐巴士瞓著咗坐過龍,喺入面落車要行十幾分鐘先行返出大路搵的士。」

(圖片來源:政府新聞處)

區內公屋群兼人口老化

有人反問樓主,麗晶花園高層叫價一般在550萬水平,如何自己的中層單位叫價可以媲美高層,直接建議樓主將放盤減至500萬才可能有人承接。

更有網民直指麗晶花園樓齡大,接近40年歷史,商場殘舊不堪。而且周圍都是新舊公屋全方位夾擊,舊有彩虹邨和坪石邨,鄗者則是啟晴邨和啟朗邨,令麗晶花園隱約散發出一陣陣「老人除」,身價自己大打折扣。

「鄰居好多都住咗好多年,年紀都開始老化,即係成區都係陣老人除。」

翻查資料,麗晶花園由房委會和瑞安集團合作發展,自1985年4月入伙,全個屋苑合共22座大廈,提供約5,904個單位。

根據中原地產網站數據,麗晶花園去年12月,二手成交量為13宗,成交實用呎價平均為每呎13,301元,按年微升0.07%。目前該行網站約有40個放售盤,叫價介乎480萬至800萬元,放盤呎價約11,794至15,725元;放盤叫租則為13,200至15,500元。

(圖片來源:政府新聞處)

40年樓齡按揭疑慮

話雖如此,有街坊則力撐麗晶花園樓齡並非原罪,原因是麗晶花園鄰近太子道東,巴士、小巴選擇多,而且「同彩虹站都唔係差好遠,邊到都去到」,應該不至於被噪到一文不值,只是市場氣氛欠佳影響所致。

有網民關心麗晶花園40年樓齡承造按揭問題,並傳授吸客心法予樓主,建議將放盤「加價10%,啲人會覺得奇怪,然後仆上嚟睇樓」,又或者將用銀行估價乘以9折重新放售,可以有助吸客。

網民:抽新居屋仲好啦!

  • 拎住5至6球我點解唔睇淘大/德寶?
  • 宏光樓、嘉和園都好過麗晶
  • 唔值個價咪無人睇!
  • 麗晶,我只會諗起麗晶大賓館!
  • 知你移民盤應該直接9折起跳還價
  • 係咪因為太舊無人要?
  • 500萬中層可以考慮,高層先叫緊550萬
  • 40年樓齡點做按揭?
  • 賣唔出好正常,抽新居屋好過啦

免責聲明:本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。

圖片來源:連登討論區截圖、政府新聞處