「股市核彈」張如城 威力勁過丁蟹?

社會熱話

廣告

「亞洲神童」張如城返來了!闊別樂壇五年後,城城重出江湖,推出全新單曲《紅日之火》,近日在社交網絡洗版,網民認為他獨特的舞姿及歌藝能令香港樂壇「重現生機」;但股民不禁叫苦連天,皆因張如城是「股市核彈」,每次出現都會有股災,三個月內見全年低位。

咪住,講到股災,點少得鼻祖丁蟹。1992年在港劇《大時代》飾演丁蟹的鄭少秋,劇集一推出即遇上股災,一個月內跌兩成。之後每次秋官一出現,股市都例跌。

咁究竟邊個先係真正的「災星」?以下一張圖睇哂!

論次數,秋官贏哂。其實上圖只係抽出幾個跌得特別厲害的年份,篇幅所限之下,還有一些小型跌市未能盡錄。有媒體發現從1992年至2015的23年間,「丁蟹效應」已經應驗了34次。而張如城產量少,只得三次。

不過,不要少看「章魚」威力,雖然佢過往只得三次股災紀錄,但次次都「跌得金、挫得深」,少一次28%,最多一次仲跌53%。跌幅遠遠超過丁蟹,絕對可以話係青出於藍,「股市核彈」絕非浪得虛名。

貼地諗一諗,5月張如城再次復出,有機會令恒指三個月內再見全年低位,有網民推測假設跌三成,恒指會跌穿15,000點。都係講返句︰「信不信由你!」