【網上熱話】公屋鄰居窗邊「望到實」 街坊起身嚇一嚇

【網上熱話】公屋鄰居窗邊「望到實」 街坊起身嚇一嚇

社會熱話

廣告

在寸金尺土的香港,在家中很容易看到鄰居家中一舉一動。東涌滿東邨一名街坊昨早開窗時,驚見附近單位竟有一張臉正在專注、目光呆滯地望向她,她頓時嚇一嚇。不過當她回過神來,發現原來是鄰居把一個假人模特兒的頭部面向室外,不禁在網上大呼「點解要整個甘(咁)樣既(嘅)model頭對住人地屋企既(嘅)窗啊?」

滿東邨滿順樓街坊Yan Tsang昨早9時許,在Facebook群組「滿東邨吹水區」表示大廈高層單位一個模特兒頭部,令她早上開窗時嚇一嚇。有留言認同樓主,指「希望事主睇到,唔該擺好個model,真系(係)好驚!用個袋裝住都好啊」、「係囉,直頭應該收埋」、「夜晚見到以為撞鬼啊」、「夜媽媽仲得人驚」。
另外亦有網民發現,該窗戶旁邊的冷氣機預留位,竟擺放有一隻拖鞋,「隔離個冷氣機位有隻拖鞋」、「隻拖鞋到底係點放出去」、「日日開窗見到,以前兩隻,依家得一隻」。任何單位戶主在窗邊擺放的物件,都有機會被外界看到,若大家不妥善處理,或會衍生出一些「都市傳說」呢!

【網上熱話】公屋鄰居窗邊「望到實」 街坊起身嚇一嚇
近看該樣貌的確嚇一嚇!(網民Yan Tsang@FB群組「滿東邨吹水區」)

資料來源:AM730