【網上熱話】屋苑斥「養狗滋擾他人」 網民:一竹篙打一船人

【網上熱話】屋苑斥「養狗滋擾他人」 網民:一竹篙打一船人

社會熱話

廣告

狗隻一直被人類視為最好的朋友,近年喜歡狗隻的人愈來愈多,當然亦會有人對狗隻不感興趣。不過,網上昨流傳一張相片,指青龍頭一個大型屋苑的鐵閘外,竟掛有一張寫有「養狗滋擾他人,違反大廈公契」的橫額,引來網民不滿。

上載該照片的網民怒斥有關字句相當冒犯,認為屋苑不容許養狗,也不代表養狗的人會滋擾他人。有其他網民指出,重點並非屋苑是否可以養狗,而是第一句對所有狗主造成冒犯,「將養狗既(嘅)行為等於滋擾別人係一個有問題既(嘅)statement(說明)」、「如果一個好既(嘅)主人,我覺得養狗係滋擾唔到他人……我有經驗隔離左右養貓都可以養到好臭,係主人既(嘅)修養問題,跟養咩動物係無關。」
不過,有不反對養寵物的網民就留言指出,「最慘係養得唔好、又養唔掂個D(果啲),日吠夜吠,主人唔覺有問題,仲要話係狗既(嘅)天性」。同時有人認為,屋苑「的確係有人做衰咗」,他指自己既沒有養狗亦不討厭狗,但鄰屋的狗隻經常在家大聲吠,「我喺自己屋企一樣嘈到我」,又指最滋擾的是「佢主人喺佢自己屋企擘大喉嚨鬧佢隻狗」。

有另一網民就表示,「養狗滋擾他人」呢句的確是一竹篙打一船人,更會激化不喜歡狗隻的住客,與養狗戶之間的矛盾。他又稱,這個屋苑的養狗文化已有二十多年,能做到人狗共融,可以係一件美事。

資料來源:AM730