【網上熱話】路邊單車零件不翼而飛 座位力保不失網民譏市場飽和

【網上熱話】路邊單車零件不翼而飛 座位力保不失網民譏市場飽和

社會熱話

廣告

在多區的行人路上,不難見到有單車被人鎖在路邊欄杆或設施上,但鎖得不好仍會受匪徒青睞。有網民近日在Facebook群組「將軍澳主場」上載相片,可見一輛白色單車被鎖在一棵樹的樹幹,惟兩個車轆、煞車手掣均不翼而飛,只剩下車架、把手、腳踏和座位等。發帖的網民質疑,究竟車主本身是否只鎖起單車車架,又戲言「還是個賊本想鋸走棵樹,但架單車阻住晒,所以拆轆洩憤呢?」

相片引起網民熱烈討論,不少留言都覺得是有賊人盜去一些零件,「算係咁,留低個車架比佢,我之前嗰架毛都冇條」、「鎖車起碼兩條鏈……架車咁新唔係成架冇左(咗)算好彩」、「通常見都係冇咗個座位喎,個座位仲喺度嘅」、「最易偷既(嘅)Seat位反而仲係(喺)到,睇黎(嚟)Seat位偷到飽和左(咗)」。有其他留言就提到,可能是車主自行拆去部分零件,「車主話驚比人偷轆,自己拆走左(咗)」、「唔好同我講車主條拎都係裝咗快拆?」有網民就戲言,「賊仔應該係為咗你著想,所以先會偷咗佢個轆,想佢stay home」。
此外,帖文亦勾起不少網民以往單車被盜的經歷,有網民指以往曾在大圍站外泊單車,不消一星期就失去座位和前轆,亦有人指近日很多人偷單車,試過上學時在校外停泊單車,惟停泊半日已被盜走。

【網上熱話】路邊單車零件不翼而飛 座位力保不失網民譏市場飽和
有留言笑言並非整輛單車消失已「算好彩」。(網民「Good Summer」@FB群組「將軍澳主場」)

資料來源:AM730