網上熱話|做大公司只需識卸責?網民論細公司工作多缺前途

網上熱話|做大公司只需識卸責?網民論細公司工作多缺前途

社會熱話

廣告

不同規模的公司各有一套運作模式,至於大公司還是細公司比較適合打工仔,又是一個職場上永遠沒有結果的討論。網上討論區LIHKG日前有網民發帖,提到大公司雖然福利好、具晉升機會,但認為實際上「難做過細公司好多」,不明白為何經常有人覺得任職大公司更好。

有留言指出細公司通病是組織不太完善,安排工作上通常都較混亂,「成日一個人要負責好多野(嘢),甚至係唔關工作事既野(嘢)」,亦有人認為細公司資深員工一日不離職,新人就一日都難以升職。同時由於大公司規模較大,有人就直言很多時候只需要懂得推卸責任,工作便會輕鬆得多,「大公司一句話交返比(畀)相關同事處理,又做少一樣野(嘢)」,並有網民認為大公司認知度一般較高,「跳返出去都易啲啦,起碼人地聽過你係cv(履歷表)上面嘅公司……你個人只要正正常常,時間一到,職位就自然升。」
不過,喜歡細公司的網民就認為大公司資源較分散,如果未能取得足夠或相應的資源就難以完成工作,「有啲同你工作息息相關嘅資源或者人手係人哋揸住,人哋玩嘢你就死硬」,另有留言覺得細公司要「一腳踢」,升職和加薪速度可能較快,而且能夠擁有不同工作位置和角色的經驗,「咩都要幫手搞下咁。」

資料來源:AM730