網上熱話|巴士客想落車唔撳鐘 車長無聲舉動獲網民力撐

網上熱話|巴士客想落車唔撳鐘 車長無聲舉動獲網民力撐

社會熱話

廣告

搭巴士落車要撳鐘相信是常識,但經常都有人「大安旨意」互相等候其他人按鐘。有網民昨早繁忙時間乘搭新巴8P線,在巴士抵達銅鑼灣希慎廣場分站時,大批乘客正在落車門前等候落車,但車長未有立即開門。他留意到車長停定後,正聚精會神望着車內倒後鏡,直至有乘客按鐘示意,車長隨即開門落客。

目擊事件的網民Calvin Pang起初對車長行為不明所以,「我瞄一瞄車長位置,我見到佢望倒後鏡,我心諗,佢望咩?」他在Facebook群組「柴灣人柴灣事」指,開門後有一名中年男乘客細聲以粗口責罵車長,認為「上車揮手落車撳鐘,係正常嘅事。唔好事事都鬧車長。」
不少網民都認為,坊間愈來愈多乘客擬落車卻又不按鐘,「依家有好多人真係唔識咩係禮貌㗎囉,上車唔揮手落車唔撳鐘,仲要覺得係個司機錯」、「冇人㩒就即係冇人落車,鬼知班友企喺到做乜」、「好奇一問,個鐘係d(啲)人既(嘅)心目中既(嘅)用途係咩」。
此外,亦有很多人支持車長的「無聲抗議」行為,「呢個車長算好人了,有好多車長明知道係大站一定有人落車,但冇撳鐘照開車走」、「呢個司機已經好好停咗架車喺度唔開門就係想提醒啲人落車需要撳鐘」、「揸正嚟做佢係可以直接飛站」。有網民就分享一次車長「開金口」的經歷,指試過在小西灣富欣巴士站無人按鐘,「司機大嗌富欣有冇落,大站冇理由冇人落車,點知好多人嗌有落牙(啊)」。

資料來源:AM730