網上熱話|常遇到高談闊論行山客 巴士乘客難忍:可否畀我靜靜地坐車?

網上熱話|常遇到高談闊論行山客 巴士乘客難忍:可否畀我靜靜地坐車?

社會熱話

廣告

##embed-label-0##

新型肺炎疫情影響全球,遠足漸漸成為港人最受歡迎的周末活動之一,但大批外來者或對當地原有居民或活動的人士,造成一定滋擾。有網民日前乘搭巴士往愉景灣時,遇上一批在車廂高談闊論、並非有純正廣東話口音的乘客,事主忍無可忍在網上發帖抱怨道:「可唔可以比(畀)我靜靜地坐車返工姐(嗟)、可唔可以講廣東話姐(嗟),你地(哋)行山入去咪得囉,點解要坐車呢?」
有網民就認為遠足乘客較為「乞人憎」,指他們「多數響(喺)架車度大大聲、方死人地唔知佢地成班入黎(嚟)行過山」、「好憎搭巴士遇到行山人又嘈又大聲,可能行山果d(嗰啲)特別好中氣,但……真係好煩」。

事主其後補充,平時每班車通常會有數群往愉景灣遠足的人士,但今次同一群組已經有很多人,「今次唔分散都坐大半層 仲未計另一班幾條友……今日連家鄉話都出埋」。有留言就附和分享道:「仲要分散晒黎(嚟)座(坐),一個人霸兩位起碼霸你半架車!仲要全車人聽佢地D(啲)所謂威水屎(史)」,並提出他們高聲談話的可能性之一,「成日仲以為自己仲響(喺)山上面、未落得返黎(嚟)」。

資料來源:AM730