網上熱話|搭商場免費車遭長者暗批 街坊感冒犯:「唔係老人家唔可以搭?」

網上熱話|搭商場免費車遭長者暗批 街坊感冒犯:「唔係老人家唔可以搭?」

社會熱話

廣告

商場為附近街坊提供免費穿梭車,是常見招徠方式之一,但有年輕消費者日前乘車之時,竟遭附近長者乘客暗罵,事主聽罷頓時感憤怒,認為任何人只要持有車票,理應一樣可以享用免費車。

事主日前在社交網站Facebook群組「馬鞍山之友 @ 36着之走為上着」發帖,指當日在馬鞍山一個商場準備登上商場免費車之際,聽到後方數名長者在竊竊私語,批評「「而家D(啲)後生真係唔得,幾蚊都慳,都唔讓下D(啲)老人家坐免費車。」
發帖者覺得他們的對話指桑罵槐、含沙射影,雖然未有直接批評她,但也感到冒犯。她事後在網上訴說,認為任何人只要持有合適車票,理應有同等享用免費穿梭車的權利,「而家有規定唔係老人家就唔可以搭免費車?果(嗰)架係『免費車』唔係『廢老車』,任何人有飛有排隊都可以搭!」
有網民認為,事主大可不理會他們的對話、「甘(咁)執著做人五(唔)辛苦咩」、「咁好活力四圍去,仲要咁多口水,睬佢都傻」,亦有人直言最討厭有人恃老賣老。此外,有人引用寓言故事《父子騎驢》,指無論如何都會有人批評,「唔好太執著」。

有網民又提到,經常在交通工具上見到長者坐關愛座附近的位置,但又會批鬥其他坐在關愛座的乘客,「好多老人家都唔認老又唔坐關愛座,係要坐其他位,後生坐落去又批鬥人」、「有時見到d(啲)長者坐關愛座後排都覺得有d(啲)怪」。

資料來源:AM730