網上熱話|的士深夜雙黃線等客 行家質疑遭駁斥:唔阻人咪算囉

網上熱話|的士深夜雙黃線等客 行家質疑遭駁斥:唔阻人咪算囉

社會熱話

廣告

雖然運輸署在各區有設立的士站,供的士排隊候客,但一眾行家在入夜後都有不成文規定的「的士站」,有時候較政府設立的的士站更方便乘客。有網民日前在牛池灣看見為數不少的的士,竟選擇在雙黃線的路上等客,表示不理解為何「有班同業甘願冒住抄牌既(嘅)風險都排呢度」,又認為該處上車的客人「頂多駁腳去附近既(嘅)姐(嗟)」。

有其他網民就認為,的士不會無緣無故在該處排隊,「嗰度肯定係有客先至會喺度排,做人做事都係要搏㗎喇,個個守規守矩,搵鬼島(到)食呀?總之唔好阻到人咪算囉」。亦有留言指出,這個「地下的士站」已存在數十年,只是近年才改為雙黃線,「以前未係深夜已有人排,多數上彩雲短途,但深夜後清水灣電視城收工,廠巴會車人出來呢度落客,咁駁腳就長短都有。」另有人笑言葵涌新都會廣場外的巴士站,雖然經常有行家被警方抄牌,但每日仍然會有很多的士在該處等客入馬灣。
此外,有人就慨嘆「當一切絕望既(嘅)時候,就會被逼做呢啲反智既(嘅)野(嘢)」,亦有指有時晚上沒有太多柯打的時候,該處雖然短途客為主但都算多客,「冇乜環境好過周圍兜啦,就算係做柯打嗰啲咪當有個紮馬位 邊排邊睇」,認為該處也可方便地前往很多地區接單。

資料來源:AM730