網上熱話|短途客應否的士站上車?網民提出兩雙贏建議

網上熱話|短途客應否的士站上車?網民提出兩雙贏建議

社會熱話

廣告

部分的士司機拒載或對短途客「黑面」已非新鮮事,但也有一些乘客會易地而處,考慮的士司機的難處。有網民在九龍灣MegaBox的士站,打算乘車往九龍灣德福廣場,惟正當他登車時,獲對方告知已在的士站輪候近半小時。事主日前在社交網站Facebook群組「的士司機資訊網 Taxi」分享事件,直言「我都(感到)唔好意思」。

有網民就提到,既然識趣下次就應改往路邊截其他的士,「咁自己唔會唔好意思,司機又無得怨,大家好」、「街記求其搵架路過都比(畀)你上啦,5分鐘唔駛24蚊抵做」。亦有人建議事主下次如果一定要在的士站上車,應直接登上排隊尾的車輛。
此外,有行家就提到在該站輪候的經歷,指試過逾半客人都是去啟德、牛頭角站或德福廣場,最遠一次也只是藍田廣田邨,「所以除非得幾部車,唔係我唔會排」,又形容排的士站就是搏彩數,認為如果「個個短途都唔去的士站坐,佢下次唔係排5個字,係5個鐘」;「所以我唔花時間去排的士站咪呢個原因囉,行過中廿四蚊都未必咁谷氣」。

不過,亦有人堅持不論長短途都在的士站等車,「乘客上咗車就要去……排唔排隊自己決定,排幾耐唔關人事,排得就唔好怨」、「其實『短加長減』已經實施多年,『短』既然加了,為何要對短程乘客歧視呢?」也有留言呼籲事主照排的士站,「排得站邊有一定是長旗?正常長短都做,如果我的話,唔會介意短途。」

短途客是否應在的士站上車,引發持相反意見的網民熱議。(資料圖片)

資料來源:AM730