網上熱話|公屋瞓走廊涼啲?網民憶舊時慳冷氣費

【公屋奇景】元州邨「慳電高手」晚晚瞓走廊 街坊:舊時係咁慳冷氣錢

社會熱話

廣告

近期內地「躺平族」興起,年輕人為反映社會現狀,不再積極工作,決心以低生活欲望的方式過活,寧願「躺平」在家中度日。有網民發現,香港公屋亦出現另類「躺平族」,在長沙灣元州邨某座的大堂,日前竟住戶公然將床和竹蓆搬到走廊窗口附近,然後躺在該處、面向牆壁入睡,而且維持最少兩晚。

撰文:經一編輯部| 圖片:AM730,Unsplash

公屋瞓走廊慳電費 網民:阻塞走火通道都死啦

網民Dannysoccer Leung日前將相片上載到Facebook群組「深水埗街坊會」,有人形容行為就如以往般,「以前唔想開冷氣就係咁訓(瞓)」。

但亦有留言不認同,「以前個年代走廊係涼嘅,依家戶戶都開冷氣,走廊又冇乜窗,喺等lift位嘅窗,吹入嚟全部都係冷氣機熱風,個走廊仲熱過間屋」。

踏入夏季,本港天氣近日酷熱,住戶若想節省電費,除了晚間「謝絕」開冷氣,繼而轉開風扇,可能空氣流通的走廊也是一種選擇。

網上熱話|公屋瞓走廊涼啲?網民憶舊時慳冷氣費
網民發現有公屋戶將床和竹蓆搬到走廊窗口附近,然後躺在走廊進睡,情況維持最少兩晚。

此外,也有網民聯想到是否與家人有爭執,「喺走廊瞓我覺得佢屋企一定有嘢,會唔會嘈交」、「比人趕出門口」、「得罪老婆下場」。

不過,有人就擔心消防問題,「梗係唔得啦,阻塞走火通道都死啦」。

「如果得,個個擺d(啲)床呀櫃呀出門口啦。報消防,萬一火警,塞左大半條通道,住條巷裏面個個變燒猪邊個負責」。

的而且確,減少開冷氣,既可以慳電費,亦符合環保原則,但亦要顧及大廈及街坊防火安全才是上策。

電費補貼下月推出 每戶合共1,000元

政府將由6月起推行新一輪電費補貼,向每個合資格電力住宅用戶戶口提供1,000元的電費補貼。

由6月開始,政府會連續11個月,在每月向當天是中電或港燈的電力住宅用戶戶口,注入80元的電費補貼,並在第12個月注入120元,總數共1,000元。

要留意,任何未用補貼可轉撥至其後月份,用作支付直至2023年12月31日或戶口結束時在同一戶口帳單上所示的電費,以緩解市民生活負擔。