網民熱話 舊式手機 嫌棄 同事 WhatsApp 辦事能力 團隊精神

嫌棄同事用舊式手機 網民:聰明 唔使收公司WhatsApp|網民熱話

社會熱話

廣告

網民熱話】如果身邊有人仍在使用只能打電話的舊式手機,你會嫌棄對方嗎?近日有網民遇上類似的情況,並以「有無見過呢D咁垃圾的同事」為題發文,帖文引起了網民熱烈回應。

撰文:Smart ED編輯部|圖片:unsplash、新傳媒資料室

同事用舊式手機被嫌棄

樓主指此事「講都無人信」,公司有名年輕同事仍使用舊式Nokia手機,該手機只能打電話。

樓主直言「老人家就話姐,但個同事後生細仔,都夠膽死係(喺)成班人面前拿出來打電話唔驚人笑」。

大部份網民都認為,樓主同事使用舊式手機的行為無問題,直指「用咩手機,關你咩事?」,更有人稱讚該同事「型到一個點」。

「唔用智能手機有咩問題呢?唔係個個都有咁需要。」

同事使用舊式手機的原因

對於該同事使用舊式手機的原因,網民們有不同猜測。

大部份人都認為,樓主同事是為了避開公司的WhatsApp才這樣做,認為「佢先醒,收工熄機唔洗煩」。

「唔想放左工都要做公司野,就係太方便啲老細用到盡,Whatsapp啲野比你,咁你做唔做。」

有網民就以身邊人的做法作例子,直言有不少人會使用多部電話,就是怕在工餘時間處理公事。

我有個同事就係用部超舊Nokia,佢重要做IT,佢私下說唔想收WhatsApp

節儉?怕手機網絡安全?

除此之外,有人認為樓主同事是因節儉,而使用舊式手機,形容他是「慳家好男人」;

亦有網民猜測,該同事是怕手機網絡安全的問題。

他可能是一位手機網絡安全專家,知道任何智能手機都有機會被入侵,而他亦需要聯絡工具。

但無論該同事是因甚麼理由而選擇舊式手機,這都是他的自由。

就像網民所言,辦事能力及團隊精神才是最重要的。

同事垃唔垃圾唔係睇佢用乜手機,而係睇佢有冇辦事能力同團隊精神!