車CAM直擊|女騎士入彎炒車 事發半分鐘7男幫拖

車CAM直擊|女騎士入彎炒車 事發半分鐘7男幫拖

社會熱話

廣告

偶爾在社交群組討論馬路上的大小事情,有交通意外,亦有駕駛態度。網民Lin早前於社交群組上載一段車CAM(行車紀錄儀)片,顯示一輛電單車切線入彎時疑似跣軚,司機連車一齊倒地;尾隨司機隨即停車,一邊問「你有無事呀」,一邊下車協助倒地司機。

相關報道:網上熱話|跌咗筷子落水隔點算? 網民:幫你整咗,唔使多謝
根據片段(點擊瀏覽),電單車司機B倒地後數秒已經自行起身,檢查車輛;而事發約14秒左右,就有行人目睹B後跨欄衝出馬路協助對方。事發不足半分鐘,就已經累計有7名男子協助B扶正電單車。Lin的帖文亦指,「香港都有好多好心人架(㗎)」,不過文末就以「#小妹」作結。 

片段引起不少關注,有網民概歎,「其他司機對我咁友善就好啦」;也有留言笑指,「如果唔係小妹睇吓會唔會咁多件幫佢」,也有網民為港人澄清,指自己是男士,有次被車撞倒都有數名路人幫手,「唔一定因為佢係小妹先多人幫手」。

資料來源:AM730