返工

返工犯過最嚴重錯誤 搞錯報關文件 累司機同事被行政拘留|網民熱話

社會熱話

廣告

網民熱話】愛因斯坦講過:「一個人從未犯錯,是因為他不試新事物。」又,正所謂:「聖人都有錯!」何況我哋只係公司入面其中一個打工仔,所以有錯係正常的!近日就有網民於討論區以「一人一個返工犯過最嚴重既(嘅)錯」為題提出討論,即時引來大批網民爭相分享自身犯錯經歷。
撰文:浩德   | 圖片:新傳媒資料室、討論區、unsplash|資料來源:連登討論區

返工犯過最嚴重錯誤

犯錯是人之常情,細個讀書時,老師會教:「人誰無過,最重要是知錯能改。」

之不過,踏入職場,呢支歌仔又係咪仲啱唱呢?!

負責出糧的老闆又會否如小時候的老師一樣,會寬容對待你所犯下的過錯呢?

近日就有網民於討論區以「一人一個返工犯過最嚴重既(嘅)錯」為題提出討論,即時引來大批網民爭相分享自身犯錯經歷。

整層樓牆身「落錯石屎」

網民的「犯錯分享」當中,有大錯、也有小錯,當中有些則看起來非常誇張,不知是否實情。

樓主率先「自爆」自己「整唔見咗支票」,也有做建築業的網民指自己曾「落錯石屎」,將整層樓的「牆身同陣」的石屎都落錯了。

掉轉報關文件 累司機同事被行政拘留

其中一個網民指自己曾將「兩份文件掉轉咗報關,公司司機被懷疑走私行政拘留咗係(喺)大陸幾日」。

有網民看到此Po後回應自己也曾發生類似經歷,「不過係出錯海關文件,搞到要坐老闆車直上深圳執番自己手尾,人就冇拘留,拘留貨姐」

返工犯錯最麻煩之處,就是會累及他人,以上兩個網民就正中此點了!

另有網民指自己返Part Time工作時,全部資料都入錯,累到Full Time同事要重新檢查超過一千個客人的資料。

不過該網民也同時回應,犯下如此錯誤後,也曾受過同事的差臉色,令人擔驚受怕了一陣子。

但幸運的是公司最後竟未有開除他,他指自己更「啱啱加咗人工」!

碎紙碎錯咗份Agreement

網民的分享當中,犯錯形式可謂層出不窮,例如「落完閘條鑰匙冇拎到走,插喺街出面一晚」、「碎紙碎錯咗份Agreement 」

「試過連續半年都拎錯咗部5.5頓超長陣當11頓咁上貨,仲要係早更,夜更,通宵同事日日都係咁做,結果架車新車落地冇三年就賣咗俾緬甸佬送出國。

因為副計,波箱都打柴要換,重點係連條車陣都變埋形」

其中一個較高質的回應,則是這個:「做飲食業第一日 有個鬼佬對我講: (指住個食淨既pizza) take away please 跟住我拎走dum X 左」

看過以上各網民的分享後,不知怎的很自然就聯想起《愛回家》中的「金城安」,似乎真的是「戲如人生」。