醫管局

醫管局文職一d都唔好做 過來人:個個指住你嚟罵

社會熱話

廣告

醫管局好多人以為好好做,始終係公營機構,準時出糧,人工又唔會太差。加上醫院眾多,可選一些近自己屋企的醫院,所以都有唔少人會想做醫管局。

撰文:背水一戰   |   圖片:Visualhunt

首先二級行政助理入職起薪雖然是HK$15,735 – HK$19,126,看似不錯,差不是一個大學生freshgrad 的人工,但後來問了過來人先知呢份工唔係咁好做。

佢入職係$15,735,但每年完加2.5%人工,所以有排先去到max point,而且要由二級行政助理升去一級行政助理(HK$19,260 – HK$22,788),都唔係咁易,要重新投考。

當然,轉工都唔容易,因為學的system 都係得醫管局用,其他私人公司都會用。

同埋特別如果在手術室工作,所有醫生護士都會叫你做嘢,而且大部分護士都係極無禮貌,所以可以話係不斷受氣。加上手術室係醫院最前線同好多時送入去的病人都是無間斷,因此,抖的時間可以話冇。