30歲 大學 畢業 打工仔 買樓 女朋友 結婚 夢想 創業 父幹 網民熱話

30歲要買樓結婚生仔 離夢想愈來愈遠「好多人都要對生活妥協」| 網民熱話

社會熱話

廣告

【結婚・網民熱話】呢位打工仔認為30歲是人生分水嶺,感到自己與夢想愈來愈遠,更以「人生已完」來形容自己的狀態,引起許多網民的共鳴。
撰文:亨利 | 圖片:電視截圖、unsplash

【網民熱話】30歲人生規劃

有打工仔在討論區以「30歲人生規劃 」為題開post:
樓主表示,大學畢業已經是很多年前的事,與大學同學見面機會少,愈來愈疏遠,過半大學同學已經結婚生子。
樓主指大學畢業時,自己有夢想和目標,希望可以自己創業,但實際是要向現實低頭,要從事自己不喜歡但人工不錯的工作。
如無意外樓主多儲兩年錢,就可以買到樓,「有女朋友,未有結婚打算」。

生仔結婚有家庭=無得創業

網民提醒樓主要想清楚自己真正想要甚麼,「無可能魚與熊掌兼得,你想生仔結婚有家庭基本上都無可能創業」。
「你選擇同另一半安穩同安居,有人就選擇take risk而唔結婚、買樓住,都係關乎priority同自己點諗,諗清楚,選好了,日後結果如何無人知,日後回想亦未必後悔」

有網民指自己也有相同感覺,「25都已經有依啲感覺,師兄加油!!」、「共勉之!」、「去到3字頭真係突然好多諗法,個腦有好多如果」。

有網民認為香港人真是很可悲,「反而開始覺得點解要比咁多包袱同責任自己,付出左既又換唔換到自己相對既快樂?」、「買左樓先係痛苦人生既開始」。

未有意拍拖結婚

亦有網民分享自己的情況:
「我而家個stage係雖然好唔鍾意份工,但份工好穩定,人工幾理想,穩步上揚,成日諗轉工但出面根本搵唔返呢個人工,兩老年紀大需要照顧,無兄弟姐妹所以係一個人擔起頭家,結婚拍拖就諗諗先,未遇到合適的人,朋友就大部份結婚嘅結婚,拍拖嘅拍拖,想約都難」

其他網民回應指,「個confort zone愈黎愈大,呢一刻唔走 之後都未必會走」、「有時走唔係講講下,好多顧慮」、「好多人都要對生活妥」、「轉工風險太大」。