兌換外幣

銀行人教路 兌換外幣 3大內幕你要知

理財

廣告

小妹

😉:呢排咁多人去旅行,去之前可以睇下呢個「外幣兌換指南」!

 

文:肥妹@90後銀行小妹甩轆記

 

1. 電價/ 鈔價

好多客人都分唔到咩係電價同鈔價,簡單嚟講,喺户口嘅就係電價 ,而現金就係鈔價。

 

一般嚟講,用電價兑換外幣係會平過鈔價,但前提係你要有外幣户口,正因為電價較平,喺外幣户口拎現鈔會有限制,超過咗限額就要收取俗稱「補水」嘅手續費。

 

2. 有無散紙?

基本上係唔會有外幣嘅散紙,因為銀行喺總行申領返嚟一定係大紙,散紙要有其他客人入先有,所以通常都唔多。

 

各位客人唔好奢望銀行會有大量外幣嘅散紙,記得買外幣要買齊頭啦。

 

3. 係咪要訂?

你想確保有得拎,最好就訂定啦。
大部份分行你唔訂係唔會有貨,除非係啲好大間嘅區行or總行。但就算有貨都係少量,因為始終唔係本地貨幣,量唔多要分配比唔同客人,所以如果你要多嘅就一定要訂。

 

小妹見過好多客人話今日要飛先嚟拎外幣,聽到無貨就發曬脾氣,仲當小妹係妹仔咁要逐間打去問。

 

其實唔洗問都知除咗總行,其他分行都唔會有貨。所以喺到勸喻,要提早2-3日訂,訂咗就要嚟拎,無訂又想拎就唯有去總行啦。

 

[⛑頭盔:其實總行都未必有貨,如有需要請致電分行查詢。]