上到車嘅 有冇理過後生上唔到車嘅難處?

社會熱話

廣告

今朝搭地鐵時,上演咗一場阿姐與MK仔角力嘅真人Show。

當時,我喺車廂被幾個麻甩佬圍住,佢哋表面上緊握扶手,實際上係吹乾緊濕淋淋嘅格啦底。

呢個時候,地鐵車門嘟嘟嘟嘟閂埋時,遠處有個來勢凶凶嘅阿姐,後隨一個MK仔急步想衝入嚟,我腦海頓時響起《進擊巨人》片頭曲。

只見阿姐單腳重踏一跳!跳咗入車廂之後,就企喺原地玩手機,而一直緊貼住阿姐嘅MK仔收唔切掣,一嘢撞咗落阿姐個背脊。

「X你媽仔!撞鳩我!」阿姐揪起手袖,露出白滑肉臂,粗口簡潔而精鍊。

「地鐵咁多位你唔行入啲,後面啲人點入啫。」皮包骨嘅MK仔當堂有啲怯。

「你撞我仲叫我行入啲?」

「咁你咪企喺度囉,下個站一樣俾人撞。」M仔行入車廂,使出打帶跑技巧。

「我企邊關你X事?你老母正雞X嚟!生你咁嘅X仔!信唔信我告你非禮!」阿姐運用粗口嘅技巧可以算得上係出神入化…

「要非都唔非禮你啦白雪公主!」MK仔一句收咗阿姐皮。

阿姐惱羞成怒,指住個後生仔狂鬧,手舞足蹈,相當有壓逼力,雙方一輪「你唔好郁手啊~」「我無打到你!」「夠膽你就報警囉!」嘅爭辯之後,MK仔想撳車長通訊制。

由罵戰一開始,乘客只好似戰地記者一樣拎出手機食花生。但當見到MK仔想按下車長通訊鍵,一直沉默嘅乘客就衝出嚟喝止。

「一人少句啦!」「大家都想返工啫!」「成車人都趕住返工啊!」

件事就係咁告一段落,喺呢個狹窄嘅地鐵車廂入面,就好似望見香港現時嘅縮影咁。

早一步上車嘅阿姐,自己生活穩定,上咗車就唔會理年輕一輩嘅難處。

上唔到車就係廢青,上到車就係死好命,明明車廂有好多空位,可以俾更多人上車。不過好多人都覺得,我上到車係我本事,俾更多人上車?我寧願企得鬆動啲囉。

所以,大家只顧住低頭玩手機,只要唔阻到佢返工,精神上係支持個MK仔的。不過如果搞到地鐵延誤,撳制叫車長都太激進了。

而其實唔單止老一輩會係咁,

好多人都一上車就企定定玩手機…

如果每個人都有同理心,行入兩步,香港就會美好得多。