回頭草 崗位 散水餅 情緒問題 離職 打工仔 同事們 目光 網民熱話

派晒散水餅又食回頭草 「一定有人覺得你唔掂先返去做」| 網民熱話

社會熱話

廣告

網民熱話・散水餅】有打工仔在討論區分享自己的苦惱,指自己因為情緒問題而離職,向同事們派了散水餅後,面對待業時光感到壓抑,所以決定重新回到舊崗位,十分擔心同事們的目光,希望網民由他們的角度給自己一些意見!

撰文:亨利 | 圖片:電視截圖、unsplash

樓主指,自己離職時情緒狀態很差,需要接受精神科醫生治療,上司也很體諒樓主,讓樓主停薪留職一個月。

樓主在待業時回心轉意,但重新回到公司又怕被人說閒話。

部分網民留言支持樓主,「如果你既能力足以反映到你對公司既重要性,又點須要受小人影響」、「老細俾得一個月時間你考慮,起碼証明你喺公司仲有存在價值」。

有網民認為,雖然一定會有同事覺得「你出到去唔掂先返去」,但不用把別人的眼光放大,「邊樣好就做邊樣,選擇自己最好旣,其它小事泥啫」、「人言雖然可畏,但係同一個topic唔會講得好耐」。

亦有網民持相反意見,「你走嘅原因係情緒有問題,人地留你你又唔制又堅持要走,到感覺到無野做嗰種難受,又話要返去,你唔覺自已好矛盾?」。

網民提醒樓主,如果的需要收入,當初不應該輕易放棄工作,應儲夠錢才辭職或找到第二份工作才辭職;如果你真的有心病,就應安心養病」。

網民指,樓主才是最了解自己的人,應思考一下自己對閒言的承受能力,「閒言未聽到樓主已經介意,真係聽到閒言之後,會唔會重應付唔到呢?」、「你介意就唔好返去,你接受唔到,返到去仲衰過未走之前」。