手持400至500萬元想移民歐美?網民:咪咁多要求 留香港最好

持400至500萬元想移民歐洲美國係咪無可能?網民:咪咁多要求 香港最好

移民

廣告

移民是過去半年的熱話,遠至移民澳洲、英國或加拿大,近至台灣、星馬泰都有人討論。有網民在討論區表示,他手持400至500萬港元,沒有專業技能,但想移民,請教應選擇哪一國。該名網民認為,手持的現金只夠他移民去台灣、東南亞等地,反問:「西方同澳洲加新西蘭應該唔駛諗?」

撰文:經一編輯部|圖片:Unsplash

全文:

西方同澳洲加新西蘭應該唔使諗?有冇巴打教下路?冇專業技能
咁排除以上剩低嘅大路選擇大概有台灣、泰國、馬拉
台灣嘅話自己了解過,去打工就一定死,一定要做生意,做生意冇舖都係死…只能買啲二線舖仔做生意+住埋。
醫療就全球嚟講都算屈機,娛樂同治安都還好,法治起碼有傳媒睇住幫口。
泰國聽講移民去到唔可以做嘢?
馬拉唔熟,但聽講馬拉華人同支那人差唔多

留言的網民建議,樓主可以申請葡萄牙的黃金簽證,之後再移民到歐盟其他國家;亦有人建議投資移民日本,指門檻較低,但要接受當地的「社畜」文化。

較為激進的網民直言,「要走一定係去歐美」;也有網民勸退樓主,「咪咁多要求,留喺香港最好」。

手持400至500萬元想移民歐美?網民:咪咁多要求 留香港最好

事實上,以樓主的預算,不難達到部分國家的投資移民或一般移民的門檻,但關鍵在於樓主是否整個家庭移民、追求怎樣的生活,難以武斷地給予意見。

以台灣為例,申請投資移民需在台灣投資600萬新台幣(約156萬港元),而創業移民的最低投資要求是200萬新台幣(約52萬港元),樓主已符合當局的要求。

此外,以英國國民(海外)護照(BNO)移民英國是熱門的選項,最快6年可入籍。英國內政部僅要求申請人提供足夠半年生活的財政證明,相信樓主手持400萬港元已符合要求。不過,如果想創業,英國的成本較台灣或其他東南亞國家高。