屯門 觀塘

「屯門牛」警世文|觀塘返工心很累 每日4個鐘搭車搭到忟:屯門樓幾平都咪買

職場熱話

廣告

有無打工仔計過自己返工放工要用幾多時間?如果返工路程要用多過一個鐘,會唔會連份工都唔想返?有家住屯門的網民就分享作為「屯門牛」出城返工嘅苦況,肉緊叫大家:屯門樓幾平都唔好買!

家住屯門 觀塘返工 車程4小時

家住屯門的網民在討論區大吐苦水,指最近轉了新工,由屯門出發去觀塘返工,雖然入職只有2日,就已經發現自己收工一定心情變差,脾氣變得暴躁!

最近轉咗份新工,份工我好鍾意,返咗幾日都好開心,學到好多嘢。
但屯門返觀塘,返咗2日,心情開始變得好暴躁:
返9點,但6:30左右要起身;放6點,但返到屋企已經8點!
返咗2日,放工已經塞咗2次車,返到去完全唔想同屋企人講嘢,少少嘢唔順就好忟!

屯門 觀塘 屯門人 屯馬~開通~真的很興奮~
屯馬~開通~真的很興奮~(圖片來源:政府新聞處)

浪費時間通勤=浪費人生

「屯門牛」網民提到自己很喜歡新工作,上班時間好開心,又學到好多新知識,心情變差與工作內容無關。由於在收工時間已經歷觀塘區常見的塞車問題,令他聯想到其實住屯門是不明智之選,返工一定要出市區,來回車程最少花2個鐘,「好浪費人生」!

「屯門返觀塘好燒心神,唔好問點解我唔揀啲近啲嘅工,因為我個行大部分都係喺觀塘個邊。」

「屯門啲樓幾平都好,千祈唔好買,簡直唔係人住,去邊都遠到XX!想返份人工高少少都要出市區,近極荔枝角都來回2個鐘,好浪費人生!」

「屯門牛」網民雖然只是想吐一吐苦水,但反映出返工放工要花長時間搭車,時間用在通勤上2至4小時不等,不單消磨自己的耐性,更不禁令他提出住屯門是萬惡的根源!

屯門 觀塘 屯門人 返工塞一塞,放工又塞一塞,唉!
返工塞一塞,放工又塞一塞,唉!(圖片來源:政府新聞處)

網民:不如試下住觀塘區

「屯門牛」網民的帖文吸引了其他網民分享解決方法,仲有同病相憐的網友齊齊呻!

  • 「我一開始番何文田都躁,比以前番中學遠好多,日日來回3個鐘,而家習慣咗啲。」
  • 「完全明呀我天水圍番將軍澳工業邨,雖然有公司shuttle來回都差唔多3個鐘…放工一塞就收皮。」
  • 「我之前試過觀塘返屯門 我個陣夜晚1點訓6點起身,之後來回車程全部訓覺。」
  • 「屯門去港島同去東九唔同,東九塞完觀塘再塞屯公,港島都係淨塞屯公。」

終極回覆:1. 唔做呢行,2. 搬去觀塘住

其實觀塘市區塞車、屯門公路塞車問題已不是新鮮事,究竟何時先有機會塞少一陣,可以比返咗一日工,又山長水遠返屋企嘅打工仔休息一下呢?

屯門 觀塘 屯門人 住觀塘就可以有時間去海濱行下。
住觀塘就可以有時間去海濱行下。(圖片來源:政府新聞處)

圖片來源:政府新聞處