職場「老海鮮」力數00後經典O咀行為、一部Fax機竟然震驚全公司:我同其他同事呆咗!

職場熱話

廣告

踏入2022年,相信有一大批00後成為職場上的新力軍,對於00後職場新人的表現,「老海鮮」們就褒貶不一。近日有網民於FB專頁「奴工處」發文分享其身邊00後同事的4大「迷惑」行為,引來網民激烈討論。
(圖片來源:unsplash@mimithian)

近日有網民於FB專頁「奴工處」發文指,不知不覺00後(泛指2000年至2009年出生的人)已經踏入社會工作,並分享其身邊00後同事的4大「白卡」行為。

  1. 「叫佢落樓下幫我將封信入落郵箱,佢入咗廢紙回收箱」
  2. 「叫佢去fax嘢,佢fax咗好多次,成功咗都唔知,仲係度猛咁fax」
  3. 「返返下工去休息室玩PS4,我同其他同事呆咗」
  4. 「老闆發電郵同佢講:Add some colours to the below. 佢真係加咗唔同色係啲字度」
(圖片來源:FB@奴工處截圖)

該帖文引來熱烈迴響,網友紛紛表示留言表示對職場新人不懂得使用Fax機有所共鳴,「有邊間學校有教點用fax機,大家都係返工學到,無人教過咪唔識」、「我90後都係返咗工先學識用fax機」。

也有網民表示00後不懂得用Fax機並不出奇,指Fax機已經是過時的產物,當今職場人多數用電郵通訊。

此外,不少網民為該00後平反,認為發文者「一竹篙打一船人」,並指身邊有很多00後同事都很「醒目」,而且肯虛心學習。

部分網民質疑以上幾點未必是00後獨有的問題,又指不同年齡層的打工仔也會出現這種行為。「作為一個做嘢有二十年的廢中,呢啲事係五六七十後都會遇到,同年紀無關係」。

(圖片來源:unsplash@eddalexandre)

圖片來源:unsplash@rozetsky、FB@奴工處截圖、unsplash@mimithian、unsplash@eddalexandre