打工仔返工有用 Google 11 個隱藏功能

職場

廣告

相信大家日日都有用Google嘅習慣,有咩問題好多時都會第一時間請教「Google大神」,但Google唔單止係一個search engine咁簡單。雖然每日都用緊Google,不過以下呢11個隱藏功能,大家又知唔知?

1.食鬼遊戲
食鬼作為經典的街機遊戲之一,應該係唔少打工仔的兒時回憶。在Google打 “Pacman” 或者 中文“小精靈”,有時喺屋企悶悶地可以搵黎玩下。

2.接龍遊戲
相信大家都一定玩過接龍。有時返工好chur想搵嘢玩下relax下,只要在Google打 “Solitaire” ,就立即玩到!

3.打磚遊戲
打磚又係另一個經典的街機遊戲。如果好想玩,只要在Google打 “Atari Breakout”,然後按圖片搜尋結果就立即玩到!

4.了解食物營養價值
如果想知道食物和飲料的營養價值,可以直接用英文打“nutritional value”以及食物或飲料的名稱就知道。

5.隨身計數機
如果你手頭上無計數機,手機又無跟身,但又需要計數做野唔知點算好?直接在Google打 “calculator”或者中文“計算機”,就會有個計數機出現左。

6.聽各種動物叫聲
如果突然想聽下豬點叫法的話,「Google大神」可以幫到你!只要在Google打“What sound does a pig make”,就可以聽到豬的叫聲同埋其他動物的聲音。

7.氣泡水平尺 (只限手機)
只要在Google打「bubble level」,手機就立即變成一把水平尺。當黃色圓點愈接近中間,或者數字愈接近零,即代表愈接近水平。水平尺可以是直立或平放來測試。

8.旋轉器/轉輪盤
在Google打“Spinner”,會出現一個旋轉器。只要按一下Spin或者手動旋轉器,就可以整轉成個旋轉器。將Fidget轉去Number,更會有一個數字輪盤,還可以調較輪盤數字的多少。

9.AI版小畫家
Google推出了一個畫圖網站叫AutoDraw,AutoDraw是免費的畫圖網站,用法類似小畫家。在電腦用滑鼠或在電話或平板電腦用手指畫畫,AutoDraw就會自動解讀用家想畫的物件,更會提供一系列圖案供用家選擇。

10.斷線小恐龍
相信大家對下面隻小恐龍一點都不陌生,如果用Chrome上網突然斷左線,就一定會見到佢。但呢隻小恐龍其實是一個小遊戲,只要輕輕點一下畫面上的小恐龍(電腦按空白鍵),小恐龍就會向前走,用手指點擊或按空白鍵,就可以幫小恐龍跳過仙人掌。