{

市區業主開始封盤

樓市

廣告

代理:「我係XX代理張小姐呀,記得我嗎?」

朋友:「記得,點呀?有乜好嘢呀?」
代理:「之前你咪放過XX大廈個單位嘅,仲賣唔賣呀?」
朋友:「冇乜所謂嘅,啱價咪賣囉。」
代理:「你依家諗住放咩價?」
朋友:「都係照舊放398萬啦。」
代理:「依家個市氣氛好差,呢啲價賣唔到,有冇得傾吓?」
朋友:「有票咪傾少少囉。」
代理:「300頭得唔得呀?」
朋友:「咪玩啦,我三年前270幾萬元買番嚟,賣300頭?」
代理:「依家估價跌咗好多,XX銀行都係估320萬元咋!」
朋友:「你唔好搵間再細啲?早幾日恒生仲估緊375萬元!」
代理:「依家個市差咗,係賣呢啲價。」

朋友:「咁咪唔好賣囉,我收緊1.2萬元租,又唔等錢洗。」
代理:「依家唔賣,遲啲可能跌破300萬元喎!」
朋友:「300萬?正喎!你幫我搵,加10萬同你要多間!」
代理:「真係唔賣?」
朋友:「如果你諗住鋤我,就唔好再打嚟啦!同我封盤啦!」

朋友講述事件,越講越火。佢話呢個代理唔係好熟,擺明當朋友流飛飛!

其實又唔使咁勞氣,代理都係做嘢啫。從另一個角度睇,最少佢肯試吓同業主殺價,總好過講都唔願講,第日入貨咪搵佢劈吓價囉。

翻開Facebook,仍然都係俾劈價新聞洗版。聽聞新界區不少屋苑,劈價好勁。是個別事件,還是真的血流成河,真係要自己落區睇過先知。你知香港不少傳媒精於做勢,升市的時候專講破頂、創新高,有啲仲係特色單位,梗係貴啦,低價成交當時運高睇唔到!

樓價只是回到合理水平

跌市的時候專講破底、創新低,有啲仲係凶宅,梗係平啦,高價成交當係幻覺,一定要自己細心分析。

CCL中原城市領先指數連續跌九週,由最高位逾146點跌到最新的135點,跌咗已經超過10點,整體樓市正處於一個下跌週期,這是無可爭議的事實。

部分新界區細價樓比高位回落超過兩成,例如近日河畔花園有一宗跌破300萬元的成交,被代理、傳媒大造文章,仲話同類單位最高做到370萬元云云。

如果以370萬元計,呎價高逾15,000元,一年前筆者已經多次在文章中提出預警,呎價仲貴過紅磡,溢價很高,必須小心。跌咗兩成仍然都逾12,000元,只是減去溢價,回到稍為合理的價錢而已,不算是流血劈價。

再看看市區,大幅劈價的單位更少之又少。以我們其中一個主場油尖旺區為例,很多業主都是資深投資者,之前仲會平賣一兩個單位,套現以作不時之需。這是我們其中一個面對跌市的部署,完成套現之後,其他單位很多都已經封盤,就算賣,仍然都係放番差不多價錢,情願唔賣,都唔會做爛個市。

市區供應少,租金回報高,投資者自然更有本錢去防守,好多買咗市區樓的同學們都氣定神閒,未驚過不特止,仲諗住趁跌市買多間。未來相信還要消化一年半載,幾時都話最憎大升大跌,平平穩穩先最多投資機會。

太古城上月最新放盤叫價是多少?

太古城上月最新放盤叫價大約…各區樓市買賣詳情請看

九龍區有哪些大型屋苑放盤呎價最低?

九龍區不少受歡迎的大型屋苑呎價對比上月都有回落…各區樓市買賣詳情請看