筍工就在眼前

社會熱話

廣告

##embed-label-0##

香港地工時長,壓力大,相信唔少人都會有星期一恐懼症。小編都係其中之一,但係偏偏畀我見到一份荀工,好想日日返工!

呢間公司就係Facebook喇!你冇睇錯,Facebook係香港鰂魚涌設有Office,而個Office令小編唔想離開加想即刻轉工(希望boss睇唔到呢篇稿)!

你係到做野做到悶可以去跑下步、坐下按摩椅,以為咁已經好正?呢個只係開始咋!

天氣好就拎個望遠鏡睇下維港,Office成60樓咁高,冇野阻到視線!

大家冇睇錯,呢間房叫Mother’s room,係比啱啱生左BB既媽媽用,真係好貼心,唔單止男士有超過三日既侍產假,FACEBOOK考慮到媽媽返工可能會掛住BB,仲可以俾媽媽帶埋BB返工照顧佢地,好Warm呀! (其實帶埋寵物都得)

最令小編心動的,莫過於Facebook自家出品麻雀,街上面冇得買架!返工返到攰時,同同事對住無敵大海景攻打四方城,真係天大享受!

最後不能不提pantry,唔知大家公司既pantry係點既呢,不過Facebook呢個真係滿分!成間7仔咁,汽水果汁就唔使講實有啦,估唔到連啤酒同紅酒都有!

我望唔透,我究竟去左樂園定Office。呢種Dream Office通常只有外國先睇到,估唔到香港都有,係呢個環境之下,真係日日OT都願呀。可惜這些機會暫時不屬於我的。

相就睇到呢到,相信大家都好好奇點樣先可以入到去做。其實FACEBOOK所有事務都係ONLINE搞,連應徵都不例外。只要click右下角既工作機會,就可以睇到有咩空缺。其實FACEBOOK主要都係做marketing工作,幫客戶落廣告。請人準則就係對工作要有熱誠,同埋要自律!因為基本上冇乜野係唔做得,你帶埋BB及寵物返工都得,有咩唔得?所以自律好重要,佢地冇正式返放工時間同lunch hour,只要你可以好好完成你既工作就乜都得!

如果你對呢個工作有興趣而又夠自律就去應徵啦,相信你唔會再怕星期一架喇!