【網上熱話】四順落山日日塞 街坊叫苦求應對

【網上熱話】四順落山日日塞 街坊叫苦求應對

社會熱話

廣告

【網上熱話】四順落山日日塞 街坊叫苦求應對
【網上熱話】四順落山日日塞 街坊叫苦求應對

平日早上返工繁忙時間,交通擠塞在所難免,但距離港鐵彩虹站近兩公里的「四順」(即順利邨、順天邨等)居民,每朝卻要面對嚴重擠塞的新清水灣道(「新清」),有街坊直言「塞車塞人到呢個程度,行路真係好過搭車」。
有「四順」居民近日在facebook群組「順利邨 Shun Lee Estate」發帖,問其他網友「每朝究竟由幾點開始塞車」,以及「是否應搬離四順?」發帖者補充,往年約7時40分上車落山也不太擠塞,但自從安達臣道發展區安達邨和安泰邨入伙後,情況愈見嚴重。
帖文旋即引起一班街坊的共鳴,有網民稱「呢一年疫情大家都見到乜原因而塞車」,他指出當大部分在家工作,早上新清水灣道很暢順,其後政府帶頭局部復工,路面立即稍為多車,當學校復課後已回復以往大塞車。有網民抱怨「樓就愈起愈多,路就大家都用個條,重要愈嚟愈窄,朝早又多私家車貨車,四順落彩虹,10分鐘都變30分鐘啦。」有街坊就提到7時30分與7時40分上車雖只相隔10分鐘,但抵達彩虹站的車程已相差最少半小時。

這個問題其實已困擾「四順」居民多年,早前亦有網民稱「日日新清都塞到喊,幾乎搞到遲到」,花半個小時仍未能到彩虹站。該網民續指行半個鐘不是問題,「最大問題係冇瓦遮頭,好天曬死你,仲要戴住口罩,行到彩虹我啲汗係眼角到滴落嚟,好辛苦」。面對嚴重擠塞的問題,若要準時抵達目的地,或要仿傚網民「譚雪梨」所言:「6:30前上車,冇塞但都開始有學生,結果我早咗一個鐘頭返公司呆坐」。

資料來源:AM730