【網上熱話】「綠公仔」等於安心過路?的士涉違例左轉嚇煞行人

【網上熱話】「綠公仔」等於安心過路?的士涉違例左轉嚇煞行人

社會熱話

廣告

交通燈即使亮起「綠色人像」燈號(俗稱「綠公仔」),行人都要打醒十二分精神!有網民昨下午4時許,在深水埗大埔道準備橫過馬路時,一輛的士涉違例從南昌街左轉入大埔道,當時大批行人見「綠公仔」亮起而正在過路。發帖網民提醒其他人,指過馬路「真係唔可以睇電話」,又表示涉事的士要被一名中年男子拍打車窗才停車,形容「好危險呢」。

網民「Sybil Chshku」昨在Facebook群組「深水埗街坊會」貼出有關相片後,大批網民都指出車輛不能從該路口左轉入大埔道,「嗰個街口唔好似唔可以左轉,只可直行同右轉喎!」有人認為涉事司機或干犯不小心駕駛罪,並指「無論如何,綠公仔撞到行人死硬」。有網民就分享,區內亦有其他路口常有汽車違例左轉,「長沙灣道添福個燈位,有時會有車博矇(懵)轉入黃竹街」、「荔枝角道南昌街向美孚方向成日有車違規左轉,荔枝角道轉南昌街」。
有留言就認同「綠公仔」也不能掉以輕心,該網民指過馬路不論紅燈或綠燈,也應要望清楚車輛是否已經停下,又舉例指附近的長沙灣道容易有司機不慎直衝,「尤其係長沙灣道呢類三線行車的馬路,咁啱慢線同快線(即是一左一右)有巴士停咗晌(喺)度等紅燈,遮咗左右兩盞紅綠燈,係會有盲毛司機晌中線直衝出去的」,形容「如果行人唔睇清楚先過,死咗九年。」俗語有云「馬路如虎口」,行人無論當時是否有道路優先權,最好也先留意現場的實際情況。

【網上熱話】「綠公仔」等於安心過路?的士涉違例左轉嚇煞行人
當時「綠公仔」大批行人正在過路。(網民「Sybil Chshku」@FB群組「深水埗街坊會」)

資料來源:AM730