網上熱話|主要車站應自動自覺落客?乘客怨沒按鐘遭飛站

網上熱話|主要車站應自動自覺落客?乘客怨沒按鐘遭飛站

社會熱話

廣告

搭巴士時「如要落車,請按鐘一次」,雖然這句說話人所共知,但道理與人情往往都容易造成爭議。Facebook專頁「MTR Secrets」早前接獲投稿,指往返天水圍站及天恆邨的港鐵巴士K76線,尾二巴士站每一程都必定有人落車,但車長往往看到沒有乘客按鐘示意,就不會開門落客繼續行程。投稿人質疑車長不懂變通,「明明見到好多客stand by門口等開門落車,只係冇撳鐘,就飛站,真係唔識變通。」

相關新聞:網上熱話|微信撩女仔問看腹肌否即被起底    網民︰自作自受
網民質疑為何無人願伸手按鐘
投稿刊登後,旋即惹來一堆網民批評,不少留言都直指落車要撳鐘是常識,「將自己嘅過失強行扭曲成人哋嘅過失」、「自己唔撳鐘就怪人唔停比你」,亦有人直指既然有很多人要落車,為何竟沒有一個人願意伸手去按鐘。
此外,有網民亦指出巴士經常有乘客站在落車門前,預備在再下一個車站落車,「有啲人鍾意一上車就企門口位,有啲人唔係呢個站落但企定出嚟一過站就撳鐘下一個站落,你唔撳鐘×知你想點呀」、「等陣開門但係冇人落又變第二個版本,識唔識變通咖(㗎),冇人企係到等都開門」。

不過,有網民則認同投稿人,指K76作為一條專門供乘客接駁西鐵綫的路線,理應方便乘客轉車,「尾二個站係最近西鐵站入口。話其他路線乘客唔撳鐘的邏輯,唔適用於呢個站」。

資料來源:AM730