網上熱話|天耀邨街坊開鬥慘大會 每晚輪流聽呢4種曲風

網上熱話|天耀邨街坊開鬥慘大會 每晚輪流聽呢4種曲風

社會熱話

廣告

常言道聽音樂可以陶冶性情,但前提是要在對的心情和時間,聆聽對的音樂,這才能達到放鬆心情的效果。有天水圍天耀邨耀民樓的網民前日在Facebook群組「天水圍友」發帖透露,在寓所每日不分晝夜都會聽到有人播交響樂,但事主指既不知音樂來自何處,更稱「大佬我真係唔識欣賞呢啲咁嘅音樂呀」。

有街坊指出,聲音來自同座的其中一戶,每日都會播兩至三次,「我都覺得好騷擾」,又笑言交響樂已經算好,「之前係敲木魚聲,仲衰呀……」有留言直言「日日係咁真係人都癲」、「好彩呢排聽交響樂」、「交響樂都好過佛經個啲歌,成日晨早播到勁大聲。」
同邨的耀泰樓、耀盛樓附近,也有類似向窗外大聲播音樂等情況。有同邨街坊指每晚9時至11時左右,就有低層住戶開始高聲播收音機,10時更會開始傳出類似粵曲的音樂,又直言曾先後向保安和警方求助,但兩邊都未能解決問題,慨嘆「原來大家都有咁既(嘅)問題,原來天耀唔止一棟樓係咁」。此外,亦有不同位置的邨民透露「近新北江個面,用重低音播電音……心仔都跟拍子跳埋出嚟,真係攞命……」

播歌之外更有人唱K
除播放現成的音樂,更有邨民分享經常聽到有人在窗邊大展歌喉。有留言指單位附近,有一名婦人經常唱卡拉OK,「成晚唱到好似粵曲咁,又走哂音,難受到呢」,亦有人稱樓上有中年男子、樓下有年輕人每晚都唱K,「咪當培養下咯(囉)……晚黑八九點開始十一點幾左右就停,唔錯呀……雖然我都唔識欣賞」。
面對各種不同曲風,有網民就指出可根據香港法例第400章《噪音管制條例》報警求助,但有人隨即戲言:「萬一佢發起顛上嚟清唱就大鑊」。

資料來源:AM730