網上熱話|「無頭婦」夜深人靜等巴士 網民:擔心佢睇唔到有冇車

網上熱話|「無頭婦」夜深人靜等巴士 網民:擔心佢睇唔到有冇車

社會熱話

廣告

在多項社交距離措施之下,多區未到凌晨已人跡罕至、非常冷清,若見到「無頭東宮」等巴士更感異常詭異!有網民日前在社交網站Facebook群組「東涌快報 TungChung_Daily」張貼一幅照片,顯示一個無頭的女性櫥窗公仔人體模型,竟「站在」灣仔克街前一個巴士站。

發帖網民形容該公仔「嚇×死人咩」,有其他人就指擺放公仔在該處的人「明玩嘢」、「劣質行為」,也有網民認為現場比較光猛,正常應該不會造麼易被嚇倒;有留言則笑言公仔身體向前傾,「咖啡妹都企不穩」。
此外,有人就戲言「你睇條灣仔道咁靜,就知佢等緊尾班車之後嗰班特別車」、「人地等緊車去富山都唔俾(畀)咩!」發帖網民就表現得很關心該名「候車客」,戲稱:「唔係唔比(畀),我擔心佢連眼都冇睇唔到有冇車嚟啫。」

資料來源:AM730