公屋

「五無」公屋中佬擁百萬積蓄、45歲半退休做保安:公屋先係人生勝利組!

社會熱話

廣告

「公屋永遠係人生勝利組?」一名45歲、自稱「五無」人士的網民在討論區發文,表示自己擁有一間公屋及逾百萬元積蓄,已經計劃好進入半退休狀態,並慨嘆「有公屋真係人生勝利組!」貼文引起網民熱討,有網民擔憂:「物價貴咗,小心臨老過唔到世!」

銀色債券2022懶人包
公屋
(圖片來源:政府新聞網)

「五無中佬」計劃半退休做保安

該名網民在網上討論區以「未到45歲已準備好半退休了」為題發帖,樓主表示自己是一位年過40歲的「五無中佬」,無妻、無子女、無車、無樓和無學位。但他強調有一間公屋,目前正付1.5倍租金,自己卻坐擁數以百萬積蓄。

事主指,自己在同一間公司工作了20年,眼見公司現正走下波,他打算在公司倒閉後實行半退休生活,並計劃在屋企附近做兼職屋邨保安,屆時收入足夠日常開支,而且不用交貴租、不怕迫遷,不禁慨嘆:「喺香港,有公屋真係人生勝利組,呢句野無錯!」

公屋
(圖片來源:政府新聞網)

網民:小心晚年生活拮据!

帖文引來網民熱議,有網民擔心樓主提供退休做保安,擔心晚年生活缺少保障:

  • 「物價貴咗,都會臨老過唔到世。」
  • 「覺得40歲頭係應該拚博下,搵多少少錢,到55歲轉做普通看更,對生活更有保障。」
  • 「你係身在福中不知福,只諗45歲早退,做多10年先正路。」

對此,樓主表示自己有投資股票,正持有一隻穩陣、息口高的內銀股,每年收息50,000至80,000元,加上自己的儲蓄,「用錢搵錢,又唔大使,(應付日常開銷)絕對無問題。」

樓主又指,錢財乃身外物,既然生不帶來死不帶去,自己作為「五無」,無需還兒女債、做樓奴,亦不是工作奴、物質嘅奴隸,「點解我仲要做到65歲退休?」

他提到,有一名50多歲、住公屋的朋友兼職做保安,「月入$6,000,積蓄under 10K」,他原以為朋友的生活會好拮据,但由於他沒有很強的物慾,生活還算富足,「得閒行下山,仲可以買下馬仔打下牌」。

公屋
(圖片來源:unsplash@bigdodzy)

最後25年人生應忠於自己

樓主亦分享了自己對生涯規劃的見解,「如果人生70歲,頭20年係讀書,之後25年係工作,最後25年就應該忠於自己了。」

他提到,去年有一位兒女雙全的親戚突然病發離世,生前孤伶伶自住,病發前還在工作,「走嘅時候都不過係65至70歲, 乜野福都無享過,如果要回顧佢嘅人生,可能只係得返工作工作同工作,做人嘅意義係咩? 」

對此,樓主目前的願望是「唔好有大病痛,唔好太長命,咁我之後嘅人生就會好舒服。」

也有不少網民留言認同樓主的想法,又表示羨慕他。

  • 「做人知足就 ok,毋須與人比較,亦都唔好諗住依靠人,計好條數安排好就可以過自己想過嘅生活。」
  • 「樓主用自己方式達到自己財務自由,真心羨慕樓主。」
  • 「有百幾萬單身有屋又唔大使,輕鬆簡樸生活勝過勞累勞氣勞碌。」
  • 「人生贏家。」

圖片來源:政府新聞網、unsplash@bigdodzy