工作 壓力 打工仔 人工 老闆 網民熱話

月入30K 工作量少 3年都不加人工 走唔走好 「炒股正職 呢份副業」 | 網民熱話

社會熱話

廣告

網民熱話】打工在討論區分享,自己的工作量少,沒有壓力工,月入30K,但公司已經第3年沒有給樓主加工資,樓主想網民給自己一點意見,到底要不要「轉工」呢?

撰文:亨利|圖片:unsplash|資料來源:香港討論區

樓主:

樓主不滿公司不給自己加工資,但又留戀現時的自由,但暫時找不到一份「少出差,少OT,人工又高過現在」的工作…..

「我是出口廠公司的SALES MANAGE,做這公司了5年,超了40YR (2000年 U GRAD), 3年前到現在,年年無人工加,原因是我和的老闆不夾。

從3年前起,我日日都無咩做 , WORKLOAD好少好少。我唔洗咩QUOTA的,跟新/舊客。無壓力。不用OT, 好自由。

3年前到現在 ,人工是30K ,完全無加過! 我們公司無BONUS的。我其實好想轉工, 但又貪這裡自由,無野做,無壓力,可以放很多時間, 心機同我仔仔溫書,他快升F1了。

但另一方面,,3年都唔加人工,好像有點過份。由於我同老闆 (其實他是G.M, 不是大老闆)唔岩KEY,我估他以後都不會加我人工,可能想我自己走吧!但他不會炒我。

如果你是我,你會走嗎?

【工作】其他打工仔點睇……

不少網民都考慮到樓主要養活家人,不建議他/她在沒有後路的情況下離職:

「有穩定收入又自由,同堆你有家室,建議留」、 「如果穩定又搵唔到更好既都係留好d」、「梗係等佢炒,駁佢賠錢啦」、「搵吾到更好緊系吾走……」。

有網呢形容樓主的工作為「荀工」,指這份工穩定又自由,真是可遇不可求。

「無壓力/少嘢做有30K, 跳咗出去一定搵唔返!」、「做啦!做到公司執笠先啦」、 「唔走!反正可以做自己野」、「做到退休算吧啦」。

部分網民建議樓主利用空閒時間去投資或做freelance,增加收入,「炒股正職,呢份副業」、「筍工,keep住,炒吓股」、 「番工炒股又多份收入」、「亦趁機做副業搵多啲」。

網民也認同工作量少,真的會令自己變懶,工作能力減弱,他/她建議樓主「所以凡事都是不要諗太多,想向退休前揾多d就一定走,當然如果身體一般就留好d」。

當然也有打工他持相反意見,指外面的世界很大!

「40唔走,以後無得走…..」、「得罪講,2000UG三皮都算撈唔起,有走好走」、「搵到好的工作,就走人」!