網上熱話|港女落唔切車發爛鬧車長 網民:把聲好可愛 (有片)

網上熱話|港女落唔切車發爛鬧車長 網民:把聲好可愛 (有片)

社會熱話

廣告

搭公共交通車輛,偶爾會有未能及時落車的情況,但是遇上脾氣一般的乘客,巴士車長倘若出錯「飛站」抑或沒有開門,基於職業操守,分分鐘要挨罵。
今日網上流傳一段長逾3分鐘的影片,顯示一名身穿黑色上衣、杏色裙的女子因為未能落車而大罵車長。影片開頭,該女子已不斷頓地,叫喊著要求司機開車,惟司機表示巴士已過站足足兩個車位,因此不能開門讓女子落車,惟女子並不認同,要求車長即時開門讓她離開,車長並無理會,反話:「唔係大聲就有用」,於是女子開始發惡,愈鬧愈狠,不單粗口橫飛,更威嚇會投訴以及報警起訴車長,其後又用手機拍攝車長的容貌。據影片所見,該巴士應在油麻地一帶行駛,最後該名女子終於落車,並再用粗口罵車長:「正冚家X黎架,你行過咗幾個街口,我點行返去油麻地呀?」

網民:笑到肚痛

不少網民看過影片後都留言,有人指「好好笑」、「笑到肚痛」,不少人不滿片中女子的言行,指「趕時間就早啲落嚟啦」、「知唔知騷擾司機駕駛是犯法?第日的大媽人辦」、「過咗站就變成禁區上落客,差佬見到要罰, 細細聲態度好啲都應該可以落嘅」;然而亦有網民認為片中女子好得意,指她把聲「好可愛」。

相關新聞:
車Cam直擊|吐露港貨Van逆線調頭 34歲男司機遭票控

資料來源:AM730