網上熱話|逾30外傭帳篷佔滿西灣河隧道 網民指人流稀少「畀佢哋唞下氣」

網上熱話|逾30外傭帳篷佔滿西灣河隧道 網民指人流稀少「畀佢哋唞下氣」

社會熱話

廣告

受制於防疫抗疫措施,外籍傭工現時在假日想與同鄉鬆一鬆也非易事。有網民日前行經西灣河一條橫跨愛信道的行人隧道時,發現整條隧道都布滿最少30個各種顏色的帳篷,相信是外籍傭工假日的聚腳點。該網民認為,並非完全不能接受情況,「單邊Ok,但連斜路也這樣,BB車及輪椅完全用不到」,形容「情況實在太離譜,兩邊霸晒無路行!」

事主在Facebook群組「太古人太古事」表達自己的想法,但不少街坊都指出這條隧道本身使用量就極低,「隧道口行前兩步就有紅綠燈過馬路,呢條隧道同出面成安街氣橋出左(咗)名係西灣河兩大行人過路廢物,樓主係唔識用腦思考步行路線定唔識用紅綠燈過馬路?」
很多網民都對外傭們表示包容,「既然條隧道都無人行,俾人地(哋)唞下氣都無壞」、「呢條隧道本身冇人行,如果佢地自律,咪當見吾(唔)到囉」、「其實個十字路口有馬路可以行既,行條隧道不如行路面仲快啦,條隧道都唔知有幾多人會行」。東區區議員韋少力亦有在帖文中留言,指「我知道佢哋都好有秩序嘅,其實都冇乜影響到出入的居民,尤其個隧道都已經冇人用」。

資料來源:AM730